Heatsink Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Dette må være den latterligste argumentasjonen jeg har hørt på en stund. Dersom to forskjellige ting har én ting til felles er konklusjonen at de to tingene er helt like. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 la TF2 idle en uke eller to, så kan du crafte våpen eller hatt selv. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Har bare trøbbel med Tf2! Lastet ned TF2 for 2 dager siden etter at jeg har hatt en pause på ca 7-8 måneder. Når jeg lastet det ned og fått instalert det skulle jeg finne taki noe servere men fant ingen. Men fant servere når jeg brukte steam sin server search greie. Joinet en server men tok veldig lang tid med å loade og når jeg hadde loaded i kanskje 5 min ble jeg kastet ut igjenn. Prøvde dette på ca 3 servere. Etter at jeg hadde prøvd på disse 3 serverene så fikk jeg bare beskjed om at "server is not responding" Prøvde igjenn i dag, fant fremdeles ikke servere inne i TF2 men på steam. Joinet en server og ventet ca 5 min før jeg ble kastet til menyen i TF2 igjenn. Prøver å starte Tf2 på nytt men da krsjer det og slik skjer det noen ganger før jeg prøver alt på nytt igjenn utne no hell. Hva svarte er galt og hvordan kan jeg løse det? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Har bare trøbbel med Tf2! Lastet ned TF2 for 2 dager siden etter at jeg har hatt en pause på ca 7-8 måneder. Når jeg lastet det ned og fått instalert det skulle jeg finne taki noe servere men fant ingen. Men fant servere når jeg brukte steam sin server search greie. Joinet en server men tok veldig lang tid med å loade og når jeg hadde loaded i kanskje 5 min ble jeg kastet ut igjenn. Prøvde dette på ca 3 servere. Etter at jeg hadde prøvd på disse 3 serverene så fikk jeg bare beskjed om at "server is not responding" Prøvde igjenn i dag, fant fremdeles ikke servere inne i TF2 men på steam. Joinet en server og ventet ca 5 min før jeg ble kastet til menyen i TF2 igjenn. Prøver å starte Tf2 på nytt men da krsjer det og slik skjer det noen ganger før jeg prøver alt på nytt igjenn utne no hell. Hva svarte er galt og hvordan kan jeg løse det? Høres ut som brannmurproblemer. Jeg har en egen PC som brannmur/router her, og den begynte å stoppe trafikk fra Steam, antakelig pga unormalt mye trafikk fra visse IPer. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Det er ikke snakk om Porter som skal åpnes i router men brannmur? OG det har da ikke vært noe problem med dette tidligere. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Vanskelig å si hvor problemet er hos deg, men hos meg var det brannmuren som overreagerte på mye trafikk fra visse IPer, og stengte dem ute. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) jeg tok en restore image på win 7 og reinstallerte steam. nå listes ikke tf2 serverne opp. jeg kan nesten garantert si at ingen har sperret noen porter på ruteren. løsning anyone? LØST: Installer HL2, det har noen nødvendige komponenter for at TF2 serverne skal listes opp in-game. Endret 13. februar 2010 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Det var lite som skjedde her noen som har fått de nye hats/weps ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=zOR3snVKW0E Deler denne med dere jeg! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=zOR3snVKW0E Deler denne med dere jeg! haha!! Bare mååå prøvest en dag! Men noen her som fortsatt spiller? Og noen som har hørt noe mer on Engineer patchen? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) . Endret 27. juli 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) veldig lite liv her da fant meg endelig ny hatt i dag! magistrate's mullet, stygg som fy enda værre er det jo at den er bugga. ser hatten min selv om jeg er cloaked. dum sniper som kontinuerlig plukka hs på meg mens jeg var cloaked før han fortalte meg hvordan han så meg. http://tf2wiki.net/wiki/Magistrate's_mullet Endret 27. juli 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) veldig lite liv her da fant meg endelig ny hatt i dag! magistrate's mullet, stygg som fy Nice, har selv fått: Demoman's Fro Ghastly Gibus Hustler's Hallmark Bill's Hat Endret 27. juli 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Har et problem med tf2. Når jeg går inn på en server husker den aldri loadouten min. Jeg må bytte den på HVER character når jeg skal bruke den. Flere som har dette problemet? Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Det er en bug som har kommet, du kommer inn på servern og har mistet fløere items..så spiller du i noen minutter og så får du de igjen. Utrolig iriterende når det skjer mensm an spiller, spilte med sniper i går og hadde det skjoldet på ryggen. Plutselig hadde jeg maskinpistolen istedenfor :!: 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Heldig dere, jeg får bare "Steam has lost connection to server". Det vil si at jeg ikke kan bytte loadout når jeg vil, å må forlate serveren. Lenke til kommentar
gardemayster Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 En spade er fortsatt en spade. Det er fortsatt noe man må jobbe for å få til. Blir som å diskutere jordbær og bringebær. Det er bær begge to... Nope, verken Bringebær eller jordbær er bær Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Bare jeg som har over 150 ping på 98% av alle serverne? -_- Jeg er heldig om jeg finner en server på under 200 ping..... help? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 har ingen problemer jeg Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 noen som vet om det kommer et tradesystem snart? har 1 engie hat for mye som jeg må få trada vekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå