WheelMan Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hehe, det hadde vært noe ja. Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 JADDA ! SÅ FORTSETTER VI Å HOLDE TRÅDEN SOSSIAL ! Jeg kan jo spørre om hvordan man gjør bilder mindere .. altså i KB? Jeg prøvde programmet Fast Image resizer for java men jeg ikke ikke til Hah var veldig å dere skulle overse meg da ! ja hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Brelett : Skal ta intiativet i kveld... Og med spillere, mener jeg klanspillere. Altså ikke hvilken pubserver folk har 50.000 poeng på hlstatx på. Jadda, her ble det mye action! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Gni det inn maci, gni det inn.. Orker IAF ikke nå! Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 JADDA ! SÅ FORTSETTER VI Å HOLDE TRÅDEN SOSSIAL ! Jeg kan jo spørre om hvordan man gjør bilder mindere .. altså i KB? Jeg prøvde programmet Fast Image resizer for java men jeg ikke ikke til Hah var veldig å dere skulle overse meg da ! ja hvorfor ikke? Damn you ! Lenke til kommentar
Bata Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Photoshop ftw Eller GIMP for oss dødelige med en mennesklig pengbok eller da dem som ikke veiver et svart flagg med hodeskalle på. :xmas: :xmas: :xmas::xmas: :xmas::xmas: :xmas::xmas: :xmas: :xmas: Jada, sitter på jobb i dag og i morgen, lider av lettere kjedsomhet. Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 JADDA ! SÅ FORTSETTER VI Å HOLDE TRÅDEN SOSSIAL ! Jeg kan jo spørre om hvordan man gjør bilder mindere .. altså i KB? Jeg prøvde programmet Fast Image resizer for java men jeg ikke ikke til Hah var veldig å dere skulle overse meg da ! ja hvorfor ikke? Damn you ! hehe Lenke til kommentar
Bata Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul fellow TF2ars Ikke spill for hardt i jula, husk at dere har en familie. Lenke til kommentar
zyph Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Nå gikk jeg ens ærend inn på denne tråden for å minne alle på at romjul betyr masse cola (eller juleøl, for de av oss som er gamle nok til å drikke det) og TF2, og så har mr. Strindmo kommet meg i forkjøpet - med omvendt budskap! Så da ønsker jeg å komme med følgende oppfordring: kos dere med familien, men når de går til sengs, sett dere ned på dataen, steng torrent-nedlastingen, og spill TF2! God jul! 1 Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 God jul Btw, Pepsi Max er så uendelig mye bedre enn Cola! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) God jul Btw, Pepsi Max er så uendelig mye bedre enn Cola! Tror ikke du har smakt kald cola da. Prøv å sett deg ned å spill/se film mens du drikker iskald cola. mmmm Endret 25. desember 2008 av JFM Lenke til kommentar
TorMartin Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei.....Lurer på hvordan man oppgraderer classes! ser at folk har forskjellige ting som heavy med boksehansker og medics som får hp med sprøyte pistolen osv..... Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Gjøre achievments BTW; Chopin driver å lager norsk pickup kanal. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 WHAAAT, srsly? niice. *finne chopin på friends, FAEN SÅ VANSKELIG!* Lenke til kommentar
Bata Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Var min ide, creds til meg plz Hahah, genialt. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ikke dumt... Hva heter kanalen? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Chopin har peiling. Har bare hørt at han jobber med det. Og for å ikke spore helt av : Scout update kommer, for de som ikke viste det. Lenke til kommentar
zyph Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Fantastisk! Hvis planen er å lansere oppdateringer for hver eneste klasse, kommer dette spillet til å ha laang, laang levetid. Frykter også denne natta kommer til å gå i TF2-spilling. Har 23 av 28 Pyro-achievements nå, så tenker jeg skal gå løs på Medic og/eller Heavy i natt. Fy, hvor gøy det er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå