Crazy_Man Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 at ingen capper i begynnelsen? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hva mener du med "avsløre"? Og, i så fall, hva er galt med det? Har du lest historien din feite kanadier? nå er det jo bevist at Administratoren jobber for begge lagene, at grunnleggerne av RED og BLU er brødre. Litt fett med Saxton Hale greiene, men jeg ville ikke klaget om plottet ble holdt hemmelig Hvilket plott? Det er et flerspillerspill. Det er ikke noe plott. Klart det er et plott, det er det de vil ha deg til å tro. Modern warfare har et plot, og er et multiplayer fokusert spill. Har dem ikke lest tegneseriene i det siste? Lær deg hva "plott" betyr, så kan vi diskutere. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Lær deg hva "plott" betyr, så kan vi diskutere. The plot thickens Lenke til kommentar
Weir Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Da fant eg denne tråden og Legger den til "Mine innlegg" TF2 er ett av mine favoritt spill. Spiller spillet nesten daglig. Kanskje eg skal si litt om mine favoritt ting i spillet? Topp 3 klasser: 1. Pyro 2. Demoman 3. Soldier Topp 3 brett: 1. Dustbowl 2. Goldrush 3. Watchtower Nytting info? Nei trur ikke det Men nå har eg i det minste skrevet noe her Endret 27. desember 2009 av Søt Sitron Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Lenge siden jeg har spillt tf2 grunnet at pcen tok kvelden for 2-3 månder siden men nå har jeg bestilt ny pc så det blir mer gaming om 1-2 uker Legg meg til på steam Steam-id:Devil_D444 Lenke til kommentar
Skorpey Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Heisann. Har nettopp skaffet meg TF2 og er relativt noob i det. Så jeg lurer på om noen vet hvilken maps dette er: - Togskinn skiller "basene". Toget kommer av og til kjørende. - Ingen Time Limit Noen som vet navnet, og hvordan jeg finner tilbake til den? Har funnet ut at jeg er best som heavy. Ergo, ikke god, bare mindre dårlig. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det er nok well: cp_well ctf_well arena_well - er litt usikker på om det er arena eller koth. Lenke til kommentar
Skorpey Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Takk skal du ha. Skal teste det i morgen. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 bumpiti bump! En server jeg har spilt på i snart et år har gått dundas, derfor, har noen noen gode clanservere som er en tad seriøs? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Nå har jeg greid alle Achivementsene *Stolt* Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Nå har jeg greid alle Achivementsene *Stolt* På Xbox da eller? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Nå har jeg greid alle Achivementsene *Stolt* På Xbox da eller? nei på pc Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hvis du faktisk har alle achievements, uten å jukse, så må jeg få lov til å gratulere deg. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hvis du faktisk har alle achievements, uten å jukse, så må jeg få lov til å gratulere deg. what he said Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg spiller egentlig ikke så veldig mye data, men jeg spiller litt TF2. Må få denne tråden i mine innlegg Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Hvis du faktisk har alle achievements, uten å jukse, så må jeg få lov til å gratulere deg. Takk Jeg er litt Uber nerd når det kommer til pc spill Er det mulig og jukse til seg achivements? Endret 20. januar 2010 av turbolax Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Er det mulig og jukse til seg achivements? Gadd ikke å idle, gadd ikke å prøve på achievements Ja Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hvis du faktisk har alle achievements, uten å jukse, så må jeg få lov til å gratulere deg. Takk Jeg er litt Uber nerd når det kommer til pc spill Er det mulig og jukse til seg achivements? Selvfølgelig. Du kan gå på en "achievement server" hvor serveren bare gir deg achievements uten at du må gjøre noe. Du kan også få en venn eller noe til å stå stille og framprovosere taunt kills o.l. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Er det juks om man samarbeider med en venn for å få achivements? Kom meg til Sniper milestone2 på den måten, + at jeg tenkte å hjelpe en venn med achivements Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg vil defninitivt si at det er juks om kameraten din er på det andre laget, og for eksempel løper bort til deg som spy så du kan drepe han med macheten. Er han på ditt lag og hjelper deg med heals o.l. er det selvfølgelig greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå