Gå til innhold

Team Fortress 2 - Snakketråd.

Anbefalte innlegg

Du kan sikkert bruke mus og tastatur på PS3 også, men jeg foretrekker å spille FPS spill på PC.

Skulle gå det, men da jeg sitter litt lengre unna TV'n enn det ledningene til tastatur og mus er blir det til at man heller spiller det på PC.

Foretrekker også selv å spille FPS spill på PC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Fått Bill's Veteran hatt fra Left 4 Dead, det får alle som har forhåndskjøpt spillet Left 4 Dead 2!

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Nye Taunter er Superidiote D:

ja de var jo kule i begynnelsen men nå går det meg på nervene D:

hver gang jeg har muligheten til å få en Taunt kill så kommer den teide Hallowen taunten istedenfor .... Gief nerf take it away eller få det bare til å bare virke viss du bruge andre våpen ...

Lenke til kommentar
egentlig ikke sett poenget med de hattegreiene. var mye greiere før alle de oppdateringene kom tbh :p også får jeg aldri det andre balltreet med scout! virker som det er ganske nice om du treffer folk med det.

Klart det kan være nice, men er ikke alltid like ideelt å fyke rundt på banen med 95 health. Det duger veldig greit når du kommer alene mot en fiende, men ellers er det ikke brukbart til så veldig mye annet enn å stoppe den du treffer en liten stund imo.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hva mener du med "avsløre"? Og, i så fall, hva er galt med det?

Har du lest historien din feite kanadier? nå er det jo bevist at Administratoren jobber for begge lagene, at grunnleggerne av RED og BLU er brødre. Litt fett med Saxton Hale greiene, men jeg ville ikke klaget om plottet ble holdt hemmelig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...