Gå til innhold

Team Fortress 2 - Snakketråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svampebob:

 

For console, høyreklikk på tf2 (i steam), velg launch options. skriv "-console" for å få opp console. "-novid" for å få vekk den valvetingen på starten.

 

For fastweaponswitch skal det finnes en meny under multiplayer>advanced eller noe. Nei, advanced keyboard shortcuts eller noe er det.

Lenke til kommentar
Svampebob:

 

For console, høyreklikk på tf2 (i steam), velg launch options. skriv "-console" for å få opp console. "-novid" for å få vekk den valvetingen på starten.

 

For fastweaponswitch skal det finnes en meny under multiplayer>advanced eller noe. Nei, advanced keyboard shortcuts eller noe er det.

Fastweaponswitch

 

"hud_fastswitch 1"

i console uten ""

Lenke til kommentar
Fant link til en addon og så tilfeldigvis den i høyre gjørne.

 

Husker ikke side navnet.

 

For dere som er usikre på hva addonen er:

TF2lol.jpg

 

Bare en replacement av player icons.

 

Edit:

 

Scout <3

 

N4W er det muligt at du lager en annen link til de skinsa? fordi FPSbanana har plutseligt sletta dem derifra så jeg lurer på om du kan lage en ny link?

 

EDIT: og fordi du hadde sletta din link også ...

Endret av Tazic
Lenke til kommentar
Nah, jeg mekka det sjøl. Men det er compilen som fucker opp hele tida
Det er det som skjer når du joiner servere med

Sv_pure 1 på

 

Konge Skin's til dem som liker Demoman

http://www.fpsbanana.com/skins/70024

mye bedre Hårstil og et par briller :D

 

ctf_2fort0007.jpg

XD Konge Bilde og plassering av Sentry lol

 

ctf_2fort0004.jpg

Flying Intel!

 

ctf_2fort0000.jpg

noen har vist glemt skonene sine der

 

cp_dustbowl0002.jpg

...

 

bullseye-is-looking-good_.jpg

Solider har en Svart Skjorte :o

 

arena_ravine0001.jpg

sånn vinker en hodeløs Solider

 

2012-skut_akoza-is-looking-good_.jpg

Jeg Drepte en!

 

2012--bake-sale-is-looking-good_.jpg

Til og med de usynlige Dominerer D:

 

_es_-pufnstuf-_gad_-is-looking-good_.jpg

Jaja Her er en Wannabe Rayman Pyro

 

zraic.jpeg

Nadehead

The red spy was unfortunately crush under the weight of his freakishly large grenade like head.

 

epicfastlane.jpg

Fastlane

Ruario, Del, Baggie, Tanza, Bake and host of others had a truly epic battle on Fastlane tonight. Must have gone on for days...

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Updaten blir nok bra, men jeg håper de gjør det lettere å få tak i noen hatter. Jeg har sikkert spilt/idlet i 400-500 timer etter spy/sniper updaten, men har fortsatt ingen hatter.

 

King of The Hill virker bare som en variant av team death match, men det blir sikkert bra.

 

Håper de får inkludert noen av tingene som er med i betatesten, men hvis updaten kommer i neste uke tviler jeg på at endringene blir med :/ Synes det er bra at heavy og engineer kanskje kan bli mer spilt i 6on6 etter endringene. Og når vi først snakker om 6on6, håper noen her er interesserte i å spille 6on6. Norge trenger flere aktive spillere, så hvis du har lyst til å prøve det, kan du gjerne ta kontakt. Jeg ha laget en post på forumet om det, så les her hvis du kunne tenke deg å teste det en gang.

 

n4w: Lol, vi har samme signatur.

Lenke til kommentar

Jeg har fått tak i én hatt etter forrige update, syntes egentlig det er greit nok. Å ha en hatt på hodet i et fps gjør ikke akkurat noen forskjell på spillferdighetene dine, og at de er sjeldene gjør jo at de føles mer eksklusive.

 

Jeg er selv med i en klan som angivelig spiller 6v6, men vi har hatt mye drama og tull i det siste og det er lenge siden sist match nå.

Lenke til kommentar

Sannsynligheten for å få en hatt er jo så lav som 0,33%

 

Kan være mer men tror det var sannsynligheten for å få en hatt.

 

De skal jo legge inn et tradesystem, de har ihvertfall sagt de skal gjøre det. Så vi får se om de enten øker sjansen eller om det blir tradesystem.

 

Brass: Mythbusters ftw! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...