Coffey Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Irriterende kan det jo være når du dør av en random crocket på vei ut a spawn for å se at fienden tar over det siste pointet mens [rant]EN JÆVLA SNIPER STÅR FEM METER IFRA OG SCOPER I EN ANNEN RETNING MENS VI TAPER!!!![/rant] Det var meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Noen som er med på en game senere idag ? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Noen som følger med på HLstatX? Jeg har i såfall problemer med å forstå hvordan de regner ut poengene. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Drittsystem, men ok: Når du er høyt oppe på rankeringa, så får du mer risk ved å dø, og mindre reward av å drepe. Om du er på la oss si, 20. Plass, får du 1 poeng av å drepe en kis som ligger på 500. Plass. Imens han får 50 poeng av å drepe deg, de poengene mister du. Det er også ekstrapoeng for captures, backstabs etc. Men basicly: Jo flere poeng du har, jo vanskeligere er det å holde poengene, da du må ha minst en 5kill / death ratio for å ikke miste poeng. Alle tall er funnet opp, men det er det jeg husker fra min tid som pubhero. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Det er også forskjellige poeng på forskjellige servere, har jeg funnet ut. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Ja, hlstatsx har en stor liste, hvor poeng fra alle servere blir samlet opp, men også til egne servere. Men generelt, det er ett ganske dårlig system, da du taper mye av å dø. Du må drepe ca 8 stykk, samt gjøre masse annet rot for å få like mye poeng som du taper av å bli drept av en random critsticky fra en som ligger nede på lista. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hvor mye poeng man får på en servers egen rankingliste er som regel selvforklarende, det jeg lurer på er hvordan de regner poeng på den globale listen. Lurer for eksempel på om det virker mot sin hensikt å spille medic. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Har egentlig ikke peiling. http://www.hlstatsx.com/global_stats?engin...;city=#settings Vet ikke om det gir noe svar, menneh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Fikk meg en god latter når jeg så dette bildet: (Ganske stort og ligger i spoiler) Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Fikk meg en god latter når jeg så dette bildet: (Ganske stort og ligger i spoiler) Bildet funker ikke. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 det funket her ^^ artig bilde Lenke til kommentar
radalf Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Er det noen servere hvor det er flertall nordmenn i dette spillet? Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Stortinget sine servere. http://ostclan.com Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 For å prøve å få litt liv i tråden her poster jeg ett par fine bilder fra gaming i dag Tittel: Sleeping beauty Tittel: You ain't got a Sandvich, ehh? Om noen vil gjøre noe mer med dem, er det bare å sende PM; så skal dere få originalene Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 www.hellfragger.no har servere Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Er ikke noe særlig brae servere uansett i mine øyne.. Trur egentlig alle er ganske godt spredd.. Endret 13. juli 2009 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Neivel? det er for det meste de jeg spiller på Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) det funket her ^^ artig bilde vil ha flere slike Endret 13. juli 2009 av MysticoN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå