Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Er det 33% sjangse for at man finner en hatt ? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Ganske artig for de som ikke har sett den. ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Some screenshots: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor - Yiihaaa! - Amidoinitrite? - Moron - Sleeping on the job! - Et stk sliten soldat. - i just dropped this, lemme pick it up. - *dancin* - Oh yeah, suck o.. wait, what? - *trip* - "Nooooo!" - Sleeping some more on the job. - Ghey engie..! - Retarded sentry.. - "Woooo - parteh!" - What really is under the soldiers helmet - a grumpy soldier. - What has been seen, cannot be unseen - Spyro. - Wallwalk! Amirite? - I just dropped this, sorry. - Gymnastics, wohoo! - Uhm.. ja, sier seg selv - *scratch butt* Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Du orker å ha steam på tf på norsk og spille på Orange så mye at du tar screens!? Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Trodde ikke man kunne få spillene på norsk og oO Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Du orker å ha steam på tf på norsk og spille på Orange så mye at du tar screens!? Det er nesten for utrolig til å være sant. Er som å se norsk film dubbet til japansk, og faktisk se filmen flere ganger. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Jeg har så vidt spilt det på norsk og det ble ganske fort irriterende. Det er også mye oversettelsesfeil, spesielt på achievements. Der er den klassiske invincible/ invisible er også oversatt feil. Endret 30. juni 2009 av Heatsink Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Fantastisk hvordan Store før var Lagre, og Exit fortsatt er Utgang. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg har det på norsk iom at steam-klienten går berserk om jeg bytter språk av en ellerannen grunn, hater det innerst inne. Orange er forøvrig sinnsykt underholdende og et evig tidsfordriv. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Du ble drept igjen... Og igjen. Så fast-respawner du. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Fast respawn er kjedelig. Endret crit-ratio også. 5-10 sek respawntime er kos, da er det faktisk mulig. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 hah! Jeg spiller KUN på deathmatch servere. Orker ikke 1-30 sekunders respawn når du er på en server fylt med randomfire Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 hah! Jeg spiller KUN på deathmatch servere. Orker ikke 1-30 sekunders respawn når du er på en server fylt med randomfire jeg og, og vil anbefale deg å ta turen innom ukcs sine servers, mye action og koselige folk (for det meste). http://www.ukcs.net/ Selv spiller jeg mye på dustbowl extreme. 32 player server. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Kan være litt stress med 30 sekunders respawn. Deilig med 5 sekunders da. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg spiller utelukkende på servere med lang ordentlig respawn. Kort respawn gjør spillet veldig ubalansert desto nærmere det andre lagets spawn man kommer, og dessuten spiller folk dårligere da de ikke verdsetter livet sitt like mye. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg spiller utelukkende på servere med lang ordentlig respawn. Kort respawn gjør spillet veldig ubalansert desto nærmere det andre lagets spawn man kommer, og dessuten spiller folk dårligere da de ikke verdsetter livet sitt like mye. Seconded. Den varierer jo, uansett. Fra 5 sekunder til 27 sekunder. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Irriterende kan det jo være når du dør av en random crocket på vei ut a spawn for å se at fienden tar over det siste pointet mens [rant]EN JÆVLA SNIPER STÅR FEM METER IFRA OG SCOPER I EN ANNEN RETNING MENS VI TAPER!!!![/rant] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå