WheelMan Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hva er så ille med crits egentlig? straigt forward killing er jo hvertfall ikke morro - 5 sek respawn, normal mengde crits, notimelimit er tingen syns jeg. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Syntes heller ikke crits er så ille. Litt irriterende er det jo hvis du har fult liv og går etter en med lite liv. Også *boom* så treffer han deg mitt i fleisen med en crit og har 2 HP igjen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Eneste som er irriterende er at crits ikke fungerer på sentrys o.l. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg lekte omgwtfpro sniper just nu Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvorfor crit er bad : Luck. Det er som på fotball, at keeper prøver å kaste til en på midtbana, men treffer målet på andre sida, helt random. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Fant nettop enda en sandvich og en axtinguisher ... FUCK VALVE! Trade system eller orden NAO! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Laga ett whinescript alias whine1 "say "FUCK YOU FUCKING FUCKER FUCK!"; bind X whine2" alias whine2 "say "Your mother smell like a a less attractive woman"; bind X whine3" alias whine3 "say "HAHAHA, something funny on tv, was afk"; bind X whine4" alias whine4 "say " JEEZ fps lag I CANT TAKE IT"; bind X whine5" alias whine5 "say "HORNY i got distracted by neighbours daughter"; bind X whine6" alias whine6 "say "toiletlicking DEAD KANGAROO SITTING IN CHAIR"; bind X whine7" alias whine7 "say "cumguzzling rusty cat CAN YOU FUCKING BELIEVE THIS SHIT?!"; bind X whine8" alias whine8 "say " WONDERFUL, SIMPLY FUCKING WONDERFUL who made this mouse omg"; bind X whine9" alias whine9 "say "ASDASFFASXZXVVZ!"; bind X whine10" alias whine10 "say "FUCK THIS! I'm off to CS again n00bs!"; bind X whine11" alias whine11 "say "NO WAY kid pulling my trouser"; bind X whine12" alias whine12 "say "WTF! Fucking noobgame! "; bind X whine13" alias whine13 "say "silly cat pissing on the cookies I WANTED TO EAT THEM"; bind X whine14" alias whine14 "say "WONDERFUL, SIMPLY FUCKING WONDERFUL madonna playing"; bind X whine15" alias whine15 "say "lucky bastard"; bind X whine16" alias whine16 "say "drug dealer wans his bmoney back"; bind X whine17" alias whine17 "say "common sense WHAT IS THE ODDS?"; bind X whine18" alias whine18 "say "My mouse slipped! Seriously!"; bind X whine19" alias whine19 "say "broken my arm just now FUCK YOU"; bind X whine20" alias whine20 "say "aimbotter FOR FUCKS SAKE"; bind X whine21" alias whine21 "say "A BIRD FLEW THROUGH WINDOW FUCK YOU"; bind X whine22" alias whine22 "say "goddamn dog farted FFS?"; bind X whine23" alias whine23 "say "Fucking w+m1 noskill!"; bind X whine24" alias whine24 "say "THE MEDICS REVIVED SOMEONE NEXTDOOR THE SOUND ZZZ FUCK YOU"; bind X whine25" alias whine25 "say "GF PREGNANT OK??"; bind X whine1" bind X whine1 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Liker ikke crits fordi det er helt tilfeldig og det er ingen ting man kan gjøre for å beskytte seg mot det. Det er av og til morsomt å få en crit selv, men det veier ikke opp for hvor irriterende det er at en annen spiller gjør det mot deg. Det er akkurat som om man spiller counter strike hvor headshots ikke finnes, men istedet blir 1/10 kuler headshots ved en tilfeldighet. Fant nettop enda en sandvich og en axtinguisher ... FUCK VALVE! Trade system eller orden NAO! Jeg har fått alle mine unlocks med achievements. Hvorfor har du så hastverk med å få dine? Syntes achievements fungerer fint. Når du har spilt og begynt å bli god med en bestemt klasse får du etterhvert nye våpen som gjør at du kan endre spillestilen litt. Utenom "The Ambassador" og "ubersaw" så kan jeg ikke tenkte på noen items som er en ordentlig oppgradering. Hvilket item er det du er på jakt etter? Endret 13. juni 2009 av Heatsink Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Dude... Jeg har 4 Axtinguisher og 2 sandvich nå. Axtinguisher og all den andre pyro crappen har jeg hatt i over ett år nå. Har 37/38 pyro achievments Derfor jeg er pissed på valve. Gi meg det jeg IKKE har og drit i å gi meg det jeg har. JUSTICE FOR ALL! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Så spill spy, få shait, profit! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Vil ikke spille spy Suger værre enn ei gammel tjekkisk hore... Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Vel.. Ei gammal tjekkisk hore har da lang fartstid i bransjen, så hvordan kan du vite det? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 I WANT DEMO'FRO! <.< Herre... Jeg har spilt i to dager i strekk uten å få en jævla hatt! Gief trading system nao! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Vel.. Ei gammal tjekkisk hore har da lang fartstid i bransjen, så hvordan kan du vite det? Kanskje jeg har en mørk hemmelighet eller to ? Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Kanskje jeg har en mørk hemmelighet eller to ? Tror det er mer enn som som så Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 JEG VIL FÅ NYTT SKJERMKORT NÅ SÅ JEG KAN SPILLE TF2 IGJEN!! fan.. Jeg kan ikke få et skjermkort av deg da wheelman? Du har vel 1000 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Har faktisk ingen til overs atm Dog, jeg tror i dag har vært item giveaway-dag - fått seks ting på 12 timer, lol. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Har faktisk ingen til overs atm Dog, jeg tror i dag har vært item giveaway-dag - fått seks ting på 12 timer, lol. Woot? Jeg får kanskje 2 ting på 6. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg fikk 2 ting på under en time i går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå