Gå til innhold

Team Fortress 2 - Snakketråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med trade systemet som kanskje kommer? Da vil det kunne være greit med mye å trade vekk...
ser vel egentlig ikke vitsen med det, de fleste har vel det de trenger og vel så det.

f.eks er det noen her som er sikkerlig glad i å spille medic eller heavy som enda ikke har det de trenger av items til disse klassene?

Jeg ønsker meg noe greier til Spy, that's about it..

Det blir nok litt annerledes når vi har 20+ forskjellige luer til hver klasse. Da vil man gjerne bytte.
Point taken..

derfor jeg ikke tok spy items med i posten min. spy updaten er enda "ny" og det er derfor ikke alle som har alt enda. men etter en viss periode vil jeg tro at de aller fleste har alt, selv casual players.

Lenke til kommentar

Har nesten aldri brukt pistol til spy. Skal man spille spy skal man spille spy og ikke løpe rundt med en pistol :p

Har bytta ut den vanlige cloaken med cloack and dagger, er så uendelig mye bedre da jeg kan sitte å campe og vente på at laget løper forbi meg.

Lenke til kommentar

Bruker cloak and dagger så det holder ja. Er ikke spesielt flink som spy, men fikk 8 backstabs her om dagen da jeg campet like atmed en spawnpoint. Folk må lære å se bak seg i blant og spysjekke :p

edit: og ja, Ambassador er vilt bra om man kan sikte ^^

btw: om noen har lyst til å samarbeide og spille i lag så er det bare å ta kontakt. Mye mer morro å spille med samme personene som man kan prate og planlegge bedre med. Samme nick som her på steam. pivotaljc på skype.

Endret av Pivotal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Razorback er noe piss. -15% movement speed for å få beskyttelse mot en backstab? Ingen som trenger det med mindre man er en sniper som står i ro i femti år, og som ikke bruker lyd sånn at han hører de utallige spiesa som uncloaker ;o

Just sånn ekstra...

Hvordan map er deres favoritt? Jeg spiller for det meste bare pl_goldrush, og eventuelt forskjellige Arena maps når jeg spiller. Synes det passer best til Sniper, Engineer og Spy som jeg spiller mest :p

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar
Noen her som kan anbefale noen servere? Min favorittserver har ikke alltid spillere. Ser egentlig bare etter en server som ikke er full av idioter til enhver tid og uten random crits og ikke instant respawn eller noe annet tull.

Hampshire Heavies har en del gode servere :) Vet ikke om de har en med nocrit, men går utifra det.

Lenke til kommentar

Her går det mest i cp_orange, da som engie eller scout - kan spille de andre også om det trengs, multiclasser :p

Driver å lærer meg spy for tiden, må finne ut hvordan de tenker og oppfører seg - er så sykt lei av at de kommer og ødelegger alle sentryene mine :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...