WheelMan Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ambassadoren er ulovlig treffsikker - irriterer meg noen ganger Eneste spy jeg har lyst på er ambassador og den klokka som recharger seg selv om du står stille. Har masse pyro-greier, flere scout-ting o.l. å bytte mot. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ambassador er pure sex! Haha. Men lurer litt på det trade systemet. Håper ikke man må trade med andre players. For da blir det nok bare whining o.s.v... Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ambassadors er gud til å skyte pyrorer på mils avstand som leter etter en enkelt spy-bytte. HAH! in you face you mumbling abomination! Og til å irritere snipere med. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hva med trade systemet som kanskje kommer? Da vil det kunne være greit med mye å trade vekk...ser vel egentlig ikke vitsen med det, de fleste har vel det de trenger og vel så det. f.eks er det noen her som er sikkerlig glad i å spille medic eller heavy som enda ikke har det de trenger av items til disse klassene? Jeg ønsker meg noe greier til Spy, that's about it.. Det blir nok litt annerledes når vi har 20+ forskjellige luer til hver klasse. Da vil man gjerne bytte.Point taken.. derfor jeg ikke tok spy items med i posten min. spy updaten er enda "ny" og det er derfor ikke alle som har alt enda. men etter en viss periode vil jeg tro at de aller fleste har alt, selv casual players. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ambasador + Jarate i nærkamp med Pyro = Sex. Såklart, da må du samarbeide med en Snipur. Lenke til kommentar
Frusci Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Razorback har heller ingen virkning mot spies som har Ambassador. Drop backstab og skyt dei i hovudet i staden for. Problemet er at ein då må bruka tid på å skifta våpen til neste target. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 da bruker man jo bare Q så er det problemet løst Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Er du mann tar du sniperene med kniv, forfra! :!: Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Noen her som kan anbefale noen servere? Min favorittserver har ikke alltid spillere. Ser egentlig bare etter en server som ikke er full av idioter til enhver tid og uten random crits og ikke instant respawn eller noe annet tull. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) http://www.lethal-zone.eu/portal.php De har PLENTY med servere. alltids noen som spiller. Endret 13. juni 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Har nesten aldri brukt pistol til spy. Skal man spille spy skal man spille spy og ikke løpe rundt med en pistol Har bytta ut den vanlige cloaken med cloack and dagger, er så uendelig mye bedre da jeg kan sitte å campe og vente på at laget løper forbi meg. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Bruker cloak and dagger så det holder ja. Er ikke spesielt flink som spy, men fikk 8 backstabs her om dagen da jeg campet like atmed en spawnpoint. Folk må lære å se bak seg i blant og spysjekke edit: og ja, Ambassador er vilt bra om man kan sikte ^^ btw: om noen har lyst til å samarbeide og spille i lag så er det bare å ta kontakt. Mye mer morro å spille med samme personene som man kan prate og planlegge bedre med. Samme nick som her på steam. pivotaljc på skype. Endret 13. juni 2009 av Pivotal Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Favoritt serveren min er vel ctf_vikings_final fra wireplay. Utrolig gøy bane og masse av hyggelige folk på den til nesten enhver tid. IP: 94.136.46.9:27017 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Razorback er noe piss. -15% movement speed for å få beskyttelse mot en backstab? Ingen som trenger det med mindre man er en sniper som står i ro i femti år, og som ikke bruker lyd sånn at han hører de utallige spiesa som uncloaker ;o Just sånn ekstra... Hvordan map er deres favoritt? Jeg spiller for det meste bare pl_goldrush, og eventuelt forskjellige Arena maps når jeg spiller. Synes det passer best til Sniper, Engineer og Spy som jeg spiller mest Endret 13. juni 2009 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Noen her som kan anbefale noen servere? Min favorittserver har ikke alltid spillere. Ser egentlig bare etter en server som ikke er full av idioter til enhver tid og uten random crits og ikke instant respawn eller noe annet tull. Hampshire Heavies har en del gode servere Vet ikke om de har en med nocrit, men går utifra det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Her går det mest i cp_orange, da som engie eller scout - kan spille de andre også om det trengs, multiclasser Driver å lærer meg spy for tiden, må finne ut hvordan de tenker og oppfører seg - er så sykt lei av at de kommer og ødelegger alle sentryene mine Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Gief me yer steam ID's ppl. I R wantin ju in meh frendlist. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Wh33lm4n ..oppfinnsomt, right? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Macisum / Mr.Fiskum : HH har i alle fall 1 nocrit server. Lokalen har vel også en server som heter "Lokalen pro" eller noe, nocrit, nodmgspread og 18slots tror jeg. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Er jo bare å legge nocrit i tag også søke opp servere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå