n4w Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hater timinga på spy Haha. :!: Spy er vel faktisk en av de klassene som krever litt mer skill en m1 + w. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Spy er skummelt på servere med mye Pyro. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Spy er skummelt på servere med mye Pyro. Kunne ikke sagt meg mer enig. Hater fulle servere med 5-6 pyros på det andre laget. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har bare to ord for det der: HAN SLITER! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg hater systemet til valve mer og mer... spilte i hele helga og fikk ikke en skit Da er spm om du spiller for å ha det gøy eller for å få ting. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Enn om jeg spiller for begge deler? I helga spilte jeg kun for gøy men fikk ingenting da jeg hadde det gøy Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Haha, meet the Proro er så bra. b||odsire har nå fått 66timer som pyro. Første filmen hans var også bra, men da hadde an vel 30 timer som pyro. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Enn om jeg spiller for begge deler? I helga spilte jeg kun for gøy men fikk ingenting da jeg hadde det gøy Du har ikke tilfeldigvis tatt vare på alt du har fått av duplikater av ting? Leste noe tidligere idag om at man hadde bare et visst antall "slots" ledige. Så Valve anbefaler å slette ting man har fått veldig mange av, for å "gjøre plass" til nye ting man ikke har. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er ikke halvfull engang... Men har 3 backburner 4 razorback og 5 natascha da Haha, meet the Proro er så bra. b||odsire har nå fått 66timer som pyro. Første filmen hans var også bra, men da hadde an vel 30 timer som pyro. Jeg runda nettop 50 timer Demoman... Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hva med trade systemet som kanskje kommer? Da vil det kunne være greit med mye å trade vekk... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 True dat ... _om_ det kommer Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hva med trade systemet som kanskje kommer? Da vil det kunne være greit med mye å trade vekk... ser vel egentlig ikke vitsen med det, de fleste har vel det de trenger og vel så det. f.eks er det noen her som er sikkerlig glad i å spille medic eller heavy som enda ikke har det de trenger av items til disse klassene? Endret 9. juni 2009 av MysticoN Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det blir nok litt annerledes når vi har 20+ forskjellige luer til hver klasse. Da vil man gjerne bytte. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hva med trade systemet som kanskje kommer? Da vil det kunne være greit med mye å trade vekk...ser vel egentlig ikke vitsen med det, de fleste har vel det de trenger og vel så det. f.eks er det noen her som er sikkerlig glad i å spille medic eller heavy som enda ikke har det de trenger av items til disse klassene? Jeg ønsker meg noe greier til Spy, that's about it.. Det blir nok litt annerledes når vi har 20+ forskjellige luer til hver klasse. Da vil man gjerne bytte.Point taken.. Endret 9. juni 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 ]Jeg ønsker meg noe greier til Spy, that's about it.. Enig der.. Ambassador er oppskrytt, og det er av gode grunner at slett ikke alle engang bruker de nye metodene å være usynlig på av gode grunner. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg har en extra ambassador Wheely Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ambassador er da en klar oppgradering! De andre cloaksa er veldig gode sidegrades though Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå