Gå til innhold

Team Fortress 2 - Snakketråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enn om jeg spiller for begge deler? I helga spilte jeg kun for gøy men fikk ingenting da jeg hadde det gøy :cry:

Du har ikke tilfeldigvis tatt vare på alt du har fått av duplikater av ting? Leste noe tidligere idag om at man hadde bare et visst antall "slots" ledige. Så Valve anbefaler å slette ting man har fått veldig mange av, for å "gjøre plass" til nye ting man ikke har.

Lenke til kommentar

Er ikke halvfull engang... Men har 3 backburner 4 razorback og 5 natascha da :ph34r:

Haha, meet the Proro er så bra. b||odsire har nå fått 66timer som pyro. :p Første filmen hans var også bra, men da hadde an vel 30 timer som pyro.

Jeg runda nettop 50 timer Demoman...

Lenke til kommentar
Hva med trade systemet som kanskje kommer? Da vil det kunne være greit med mye å trade vekk...

ser vel egentlig ikke vitsen med det, de fleste har vel det de trenger og vel så det. 

f.eks er det noen her som er sikkerlig glad i å spille medic eller heavy som enda ikke har det de trenger av items til disse klassene?

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Hva med trade systemet som kanskje kommer? Da vil det kunne være greit med mye å trade vekk...
ser vel egentlig ikke vitsen med det, de fleste har vel det de trenger og vel så det.

f.eks er det noen her som er sikkerlig glad i å spille medic eller heavy som enda ikke har det de trenger av items til disse klassene?

Jeg ønsker meg noe greier til Spy, that's about it..

Det blir nok litt annerledes når vi har 20+ forskjellige luer til hver klasse. Da vil man gjerne bytte.
Point taken.. Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...