Mikkel™ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Holder på og holder på. Var vel mer random siden jeg plutselig fikk "Uber 50 times" og "kill a cloaked spy" samtidig. Har fått Killing Gloves of boxing og The Sandwich for lenge siden. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Uff, kan ikke påstå at jeg likte det nye systemet som Valve la inn. Heldigvis fikk vi tilbake Milestones så nå har jeg alt. Spilte i 6 timer og fikk meg to fordømte Kritzkrieg på den tiden! Møkka system! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Btw: Noen som kan console command for å øke hvor mange caps som trengs for å vinne på et ctf map? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Id'en min er den samme som navnet mitt, om noen vil legge meg til. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Gud som jeg har begynt å elske spy. Endret 7. juni 2009 av n4w Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Destruction: 0 teamplay ftw! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Bortsett fra at det ikke var en eneste Engineer der. Ikke som jeg så ihvertfall. Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har alle sett de "meet the team" reklamene da?? søk på "meet the team" på gametrailers.com så får dere se noen kule tf2 filmer^^ Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Gud som jeg har begynt å elske spy. ikke fullt så morro å være spy når 2 stk sentries dekker hverandre og lagkameratene rundt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg hater systemet til valve mer og mer... spilte i hele helga og fikk ikke en skit Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvilke servere spiller dere på? Spiler for det meste på random servere og Uoffisielle Gamer.no serveren. Er ikke så glad i custom map, men liker å slappe av med en sniper map noen ganger Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 http://www.lethal-zone.eu/portal.php De har ganske gode rotations og regler egentlig. Men noenganger helt fucked up teams... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Gud som jeg har begynt å elske spy. ikke fullt så morro å være spy når 2 stk sentries dekker hverandre og lagkameratene rundt. Det er jo da du begynner å få utfordringer. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg hater å være spy. Helt seriøst. Begynner å få taket på instaheadshot som sniper nå for en gangs skyld Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Tenkte jeg skulle spille litt nå. ID: lolidude Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg hater å være spy. Helt seriøst. Begynner å få taket på instaheadshot som sniper nå for en gangs skyld Likte ikke spy før selv. Men nå har jeg virkelig fått taket på det, og det er bare utrolig gøy nå. Backstabs ftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå