Solid Snail Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Men jeg fikk mye greier (av det samme) når jeg gikk inn på forskjellige servere. Går det ikke an med map rotate på forskjellige idle servere? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 PS3 sux, GTFO (på en pen måte) Var det et nei? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Har 26 items nå, har kun item til spy og et til sniper.. :S Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Milestones er tilbake! Takket være mye sniper og spyspilling i det siste har jeg faktisk alle itemsa 4 Cloak and daggers though. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Får man seriøst ingen nye våpen på ps3 versionen? :S Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Me2, hadde 17 sniper-achievements før dette. Og det uten å ha fått annet enn razorback. Spy er /care uansett. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Får man seriøst ingen nye våpen på ps3 versionen? :S Nei, sorry. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 "could not connect to steam" flere som sliter med det samme? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Hva faen, jeg har alle sniper milestonsa, men ingen items, bortsett fra razorback, som jeg fikk før milestonsa kom da.. Edit:Sangesland, hadde samme problemet, men plutselig var jeg online.. :S Endret 30. mai 2009 av SideburnsKongen Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Du må gjøre noe som oppdaterer achievementsene dine. Kill Everyone You Meet er en god kanditat. Mao, drep noen. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 jeg får fortsatt ikke connecta til steam. balle :S Lenke til kommentar
perza Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Bruker du vista? Prøv å starte steam som admin. Selve steam.exe, ikke snarveien. Pleier å funke for meg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Fikk spy og sniper milestone 2 faktisk :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg ble så glad av at de reintroduserte Milestones... Internette mitt gjør det sånn at jeg nesten aldri er "connected to Steam", så jeg fant ingen våpen på 20 timer. Forøvrig skjønner jeg ikke hva folk ser i "Huntsman" våpenet til Snipers. Sniper Rifle er så mye bedre hvis man faktisk har aim og ikke bare sender arrows helt tilfeldig og håper på en kill. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jaja... Fikk enda en razorback og 2 natascha idag... Har nå 3 Razorback og 3 Natascha. Fikk også The Sandman og killing gloves of boxing. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg ble så glad av at de reintroduserte Milestones... Internette mitt gjør det sånn at jeg nesten aldri er "connected to Steam", så jeg fant ingen våpen på 20 timer. Forøvrig skjønner jeg ikke hva folk ser i "Huntsman" våpenet til Snipers. Sniper Rifle er så mye bedre hvis man faktisk har aim og ikke bare sender arrows helt tilfeldig og håper på en kill. Nuvel, det er vel som du ser det. En av norges beste snipere har i alle fall stålkontroll med begge våpen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Har ikke noe problemer selv med å bruke Huntsman. Er faktisk letter i flere situasjoner fordi du faktisk ser hva som fåregår rundt deg... Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 HEAVY 8EAR!!!!! http://www.fpsbanana.com/skins/66475 Heavy med 8jørne hode Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Nuvel, det er vel som du ser det. En av norges beste snipere har i alle fall stålkontroll med begge våpen. Problemet er ikke akkurat kontrollen - men mer at skyter du noen med sniper rifle så dør de. Skyter du noen med huntsman så får du bare håpe den faktisk treffer og at de ikke... beveger seg 1 cm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå