Gå til innhold

Team Fortress 2 - Snakketråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Jeg ble så glad av at de reintroduserte Milestones... Internette mitt gjør det sånn at jeg nesten aldri er "connected to Steam", så jeg fant ingen våpen på 20 timer.

 

Forøvrig skjønner jeg ikke hva folk ser i "Huntsman" våpenet til Snipers. Sniper Rifle er så mye bedre hvis man faktisk har aim og ikke bare sender arrows helt tilfeldig og håper på en kill.

Lenke til kommentar
Jeg ble så glad av at de reintroduserte Milestones... Internette mitt gjør det sånn at jeg nesten aldri er "connected to Steam", så jeg fant ingen våpen på 20 timer.

 

Forøvrig skjønner jeg ikke hva folk ser i "Huntsman" våpenet til Snipers. Sniper Rifle er så mye bedre hvis man faktisk har aim og ikke bare sender arrows helt tilfeldig og håper på en kill.

 

Nuvel, det er vel som du ser det. En av norges beste snipere har i alle fall stålkontroll med begge våpen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Nuvel, det er vel som du ser det. En av norges beste snipere har i alle fall stålkontroll med begge våpen.

 

Problemet er ikke akkurat kontrollen - men mer at skyter du noen med sniper rifle så dør de. Skyter du noen med huntsman så får du bare håpe den faktisk treffer og at de ikke... beveger seg 1 cm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...