Mikkel™ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Uhm joa, vet ikke eksakt hva det er Prøv med følgende: [LTF2]Private Joker Khebab666 Xaviator Kan ikke sjekke steamcommunity på jobb Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Skal mekke server til slikt i kveld. Tar kontakt når jeg setter opp. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Mange takk ! Har bare fått 4 items til nå med utallige timer spilling.. 3 av de hadde jeg fra før, men nå skal det bli andre boller med online nesten 24/7 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Faen altså... Var innom hjemme en liten tur nå og det viser seg det at map rotation er skrudd på Må finne en måte å skru det av på... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 herregud er det mulig.. idla i hele natt (22:00 - 09:00) og fikk 2 items. 2 heavy gloves. og de hadde jeg fra før. Faen altså... Var innom hjemme en liten tur nå og det viser seg det at map rotation er skrudd på Må finne en måte å skru det av på... hvorfor er det så mange som "strever" med egen server når det er så mange andre servers man kan joine? jeg fant 3 idle servers i går natt. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 jasså? har ikke vært no map rotate på meg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 herregud er det mulig.. idla i hele natt (22:00 - 09:00) og fikk 2 items. 2 heavy gloves. og de hadde jeg fra før. Faen altså... Var innom hjemme en liten tur nå og det viser seg det at map rotation er skrudd på Må finne en måte å skru det av på... hvorfor er det så mange som "strever" med egen server når det er så mange andre servers man kan joine? jeg fant 3 idle servers i går natt. Gief IP da. Er jo og kjekt med sin egen på sett og vis Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 bare skriv "ach" på maps så får du opp alle idle serverene. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Er helt latterlig at vi må idle for å få tak i våpen på akseptabel tid. Valve er bra, men har tråkket litt feil her syntes jeg. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 ja jøss, bedre å grinde enn å idle Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det gir deg iallefall muligheten til å spille spillet det da Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hadde man ikke fått items man har fra før hadde det vært greit. Jeg har så sykt mye nå men ikke noe av sniper/scout. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg fikk jo som sagt Razorback på Søndag. Men har og fått Natasha og en extra Axtinguisher... Litt lame, har 37/38 pyro achievments og Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Da fant jeg endelig ut av det... Steam, dvs IPer som TF2 bruker, var blitt lagt til som "farlige" av brannmur-maskinen min som bruker Clarkconnect. Sjekka opp mot steam.log, og over halvparten av IPene i loggen, var i lista til Clarkconnect. Ikke rart det stoppa opp med nedlastinger av TF2 osv. Men, altså bare TF2-ting ble stoppa. Jeg har spilt andre Steam-spill uten problemer. Så, jeg mistenker at TF2-delen av Steam har vært "masete", og dermed har blitt stengt av av CC-maskinen min. Så nå skal jeg endelig spille TF2 etter oppdateringen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Så bra da Jeg gleder meg til å se om jeg har fått idla frem noe mer. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) hvordan er interessen for å ha en ren forum game på søndag? edit: shotgun som spy Endret 27. mai 2009 av Sangesland Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Skal se om jeg er hjemme og evt har tid på søndag da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå