Gå til innhold

Team Fortress 2 - Snakketråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser ut til at det gamle achievement-systemet fremdeles fungerer. Har selv fått både Sandman og Sandvich ved milestones og sett at det har skjedd andre spillere også. Aner dog ikke om det også gjelder de nye våpnene.

Lenke til kommentar
Ahh! flotters.. er ikke hjemme før kl 9-10 i kveld.. men når jeg legger meg i 11-12 tiden kan jeg jo ha det på til kl. 3-4 på ettermiddagen :p

Nydelig :p

Hadde litt problemer med en kommando i natt så servern skifta map uten at jeg ville det. Men dette skal fikses.

Lenke til kommentar
Jeg idla i natt. Fikk 4x sandwitch :w00t:

Jaja, da slapp du i hvertfall å lage frokost :)

Ahh! flotters.. er ikke hjemme før kl 9-10 i kveld.. men når jeg legger meg i 11-12 tiden kan jeg jo ha det på til kl. 3-4 på ettermiddagen :p

Nydelig :p

Hadde litt problemer med en kommando i natt så servern skifta map uten at jeg ville det. Men dette skal fikses.

Flotters :) Så den serveren du setter opp er mao laget for å IDLE mange timer i strekk? :) Nydelig :p

Lenke til kommentar

Ikke om kommandoen min fungerte nei. Ikke noe mapbytte,ingen score, ingen timer og ingen afk boot. pure win fra mikkel. Skal se om jeg ikke kan få kjørt TF2 på laptoppen. Klarer jeg det setter jeg opp server der og setter den i skapet slik at den står på 24/7 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...