Bobbylove Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Får altid connection lost greia i rødt oppe i høyre hjørnet når jeg logger på. Men bytter jeg server en 2-3 ganger så slutter det til jeg skal bytte server igjen rart. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det problemet har eksistert siden 1.6 var på sitt store. Første gang du går inn på noe henger den på "sending client information", andre gang får du connection error (kan skje to ganger), tredje gang fungerer det vanligvis knirkefritt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Haha, den norske versjonen av Steam er priceless! Exit = Utgang Store = Lagre :!: Endret 26. mai 2009 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det ser ut til at det gamle achievement-systemet fremdeles fungerer. Har selv fått både Sandman og Sandvich ved milestones og sett at det har skjedd andre spillere også. Aner dog ikke om det også gjelder de nye våpnene. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Tror ikke det, fikk ganske mange achievements med sniper, uten å få noe, fikk vel 15 eller noe.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Idla i natt og fikk Natasha! Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Har noen en fin server som man kan IDLE på uten å bli afk-kicka eller at det blir bytta map, slik at det ikke blir avbrutt av map-bytte? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Har noen en fin server som man kan IDLE på uten å bli afk-kicka eller at det blir bytta map, slik at det ikke blir avbrutt av map-bytte? Om du klarer å connecte til den servern jeg setter opp om natta kan du sikkert komme inn på den. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Om du klarer å connecte til den servern jeg setter opp om natta kan du sikkert komme inn på den. Ok Kan du sende PM med info om server senere? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Will do. Står på om dagen og slik at det er sagt. Kan idle mens du er på skole eller jobb Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ahh! flotters.. er ikke hjemme før kl 9-10 i kveld.. men når jeg legger meg i 11-12 tiden kan jeg jo ha det på til kl. 3-4 på ettermiddagen Nydelig Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg idla i natt. Fikk 4x sandwitch Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ahh! flotters.. er ikke hjemme før kl 9-10 i kveld.. men når jeg legger meg i 11-12 tiden kan jeg jo ha det på til kl. 3-4 på ettermiddagen Nydelig Hadde litt problemer med en kommando i natt så servern skifta map uten at jeg ville det. Men dette skal fikses. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg idla i natt. Fikk 4x sandwitch Jaja, da slapp du i hvertfall å lage frokost Ahh! flotters.. er ikke hjemme før kl 9-10 i kveld.. men når jeg legger meg i 11-12 tiden kan jeg jo ha det på til kl. 3-4 på ettermiddagen Nydelig Hadde litt problemer med en kommando i natt så servern skifta map uten at jeg ville det. Men dette skal fikses. Flotters Så den serveren du setter opp er mao laget for å IDLE mange timer i strekk? Nydelig Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Just presist Zulboom. Alt du trenger å gjøre er å connecte-auto assigne- velge class også gå afk i det antall timer du vil Blir ikke boota for AFK'ing der. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Flotters Intet mapbytte heller? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ikke om kommandoen min fungerte nei. Ikke noe mapbytte,ingen score, ingen timer og ingen afk boot. pure win fra mikkel. Skal se om jeg ikke kan få kjørt TF2 på laptoppen. Klarer jeg det setter jeg opp server der og setter den i skapet slik at den står på 24/7 Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Var ikke dum den du.. Da slipper du også støy fra den ja Flotte greier Spiller du på Stortinget serverene btw? Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ok.. Men har du tilfeldigvis ett navn på Steam, slik at jeg kan adde deg på friends? (samme om du sender på PM eller her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå