Sangesland Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg skal idle i natt jeg blir å idle hver dag fremover, så sant det lar seg gjøre å hoste egen server. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg skal idle i natt jeg blir å idle hver dag fremover, så sant det lar seg gjøre å hoste egen server. gjør nok det. Jeg og ulf gjrode det i fjor da vi hora achievments. Funka som bare det da. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Blir nok Idling på meg og. Idla på en server i natt før jeg så at pcen var av på morran.. (håpehåpehåpe) Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Orker ikke idle. har et monster av en pc 1 meter unna senga som gjør rommet til en sauna. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Den er ikke så veldig bra. Bare veldig stor Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg har to monstre, sover med vinduet oppe. Midt på natta med vinduet på vidt gap holder de koslige 22-23 grader her inne - idler som bare det Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 FAEN DA! Når jeg setter opp egen server nå så skifter skiten map hvert sekund selv om timelimit og alt står på 999 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 du må sette timelimit til 0, ikke 999 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Fikk ikke til å lage egen server jeg.. Eller, jeg limte inn alle komandoene, også når jeg går på loadout, står det at jeg ikke kan få noe, fordi jeg ikke er connecta til steam eller noe sånt. Men tidligere mens jeg skreiv inn komandoene sto det at jeg var connected til steam. :S Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Da har jeg sendt support en beskjed... kommer fortsatt ikke inn for å spille. DoD:S og Trackmania går fint, bare ikke TF2. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg fikk det til. Så langt ikke noe resultat Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jay! et par netter med idling og THE HUNTSMAN er min! Synd at jeg aldri spiller sniper... Dette kommer til å endre seg Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 hvis det står lost connection to steam, prøv å skrive heartbeat så retry. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 FAEN DA! Når jeg setter opp egen server nå så skifter skiten map hvert sekund selv om timelimit og alt står på 999 rcon mp_tournament 1 i console Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Maci saves the day. Idler atm. w00t. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 hvis det står lost connection to steam, prøv å skrive heartbeat så retry. Prøvde det, men fikk det ikke til da heller.. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Og du har lest facepunch tuten? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Fikk svar fra Steam nå. Please exit Steam, then go to the C:\Program Files\Steam directory (this is the default with a Steaminstallation - if you set a different installation directory, you will need to browse to it), and delete all of the files except for: Steam.exe And the folder: \SteamApps\ Restart your computer and test the issue. Har jo egentlig gjort dette en gang allerede, bare at jeg lastet ned nyeste Steam-klienten... Men jeg gir det nå et forsøk, så får vi se. Laster ned TF2 på nytt nå... for 3. eller 4. gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå