Coffey Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Er det bare meg eller dropper ikke weapons? spillt i flere dager med lange games uten å finne et eneste våpen, det gamet jeg er i no har jeg 261 kills (ikke for å skryte med det tar litt tid å få så mange kills). Prøvd vanilla-servere? Høres ut som du spiller på en instant-respawn server. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Spilte på en server nå, og de hevder man ikke får våpen når man er sniper - mine erfaringer backer dette. Jeg fikk razorback da jeg gikk rapefest som pyro med medic i ryggen. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Nå har jeg idla på en japse server i hele natt. Håper å ha fått noe... Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Spilte på en server nå, og de hevder man ikke får våpen når man er sniper - mine erfaringer backer dette. Jeg fikk skjoldet som sniper. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Er det bare meg eller dropper ikke weapons? spillt i flere dager med lange games uten å finne et eneste våpen, det gamet jeg er i no har jeg 261 kills (ikke for å skryte med det tar litt tid å få så mange kills). Prøvd vanilla-servere? Høres ut som du spiller på en instant-respawn server. nope, ikke instant respawn Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jessda, etter tilsammen 30timer idling har jeg nå 1 x cloak and dagger, og ufattelig masse random pissvåpen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jessda, etter tilsammen 30timer idling har jeg nå 1 x cloak and dagger, og ufattelig masse random pissvåpen. Jævla tater Gaarulf Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 tror jeg blir å gjøre som Gaarulf frem til de fikser denne "buggen". har ikke tid til å spille flerfoldige timer hver dag. har nå 5-6 timer på rad uten å få et item :S Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg har tenkt til å kjøpe dette spillet snart til ps3, men er noe jeg lurer på : Er det slik som på spill som Cod og battlefield (og de fleste andre fps spill) at man kommer opp i rank når man har fått så så mange poeng og låser opp nye ting etter hvert? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Funker det med egen oppsatt server? Jeg har tenkt til å kjøpe dette spillet snart til ps3, men er noe jeg lurer på : Er det slik som på spill som Cod og battlefield (og de fleste andre fps spill) at man kommer opp i rank når man har fått så så mange poeng og låser opp nye ting etter hvert? Niet. Eneste du får er achievments (som nå er ubruklig) og større e-penis. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ehm. e-penis? Er det ikke noe måte å se hvem som har spilt mye og hvem som har spilt lite? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ehm. e-penis? Er det ikke noe måte å se hvem som har spilt mye og hvem som har spilt lite? Egentlig ikke nei. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) the dead ringer er håpløs å bruke. Er på Arena-kartene at den funker bra. Endret 25. mai 2009 av okjatakk Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Dead Ringer er håpløs. Ikke at jeg har brukt den selv, men er pissezy å merke om det var ekte death eller ikke. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hvilke servere er det jeg kan være pålogga hele natta? Prøvde en i natt, men der blei mapet bytta, og derfor måtte jeg trykke "ok" elns på noen knapper, så da teltes det ikke.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Du kan jo sette opp selv. Jeg prøvde i natt men glemte kommandoen for å gjøre den til Online og ikke LAN. Hadde jeg huska det hadde jeg nok hatt ræva full av weapons nå. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 sv_lan 0 og sv_pure 1 http://www.facepunch.com/showthread.php?t=743794 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Thank you Ola! Da blirre Idling på priv server mot bot i kveld Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hva kommer gule crits av? Har det noe med jarate å gjøre? Lenke til kommentar
Frusci Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Elsker sniper update, men liker ikkje random reward systemet. Har the huntsman og Jarate derimot, og det eiger. Dead ringer har eg og, og det er veldig veldig dårlig tbh. Ellers så har eg alle ting til pyro heavy og medic, men der var mesteparten tent inn på achievements før nyaste patch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå