Rescue me Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Spoiler er en fin ting Gaarulf . Lenke til kommentar
Syv Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Lite noob spørsmål, men men... hvor lagres skjermbildene man kan ta med F5? Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 er ikke med i noen guild, men hadde vært morro har spillt Spy/engineer i snart et halvt år. elsker spy best såklart. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Lite noob spørsmål, men men... hvor lagres skjermbildene man kan ta med F5? C/E?:\Program Files\Steam\steamapps\macisum\team fortress 2\tf\screenshots Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Håper at Spy får den neste oppdateringen. ER jo den beste klassen uten tvil, synd demoman er OP med winbombs, elsker dog å komme bakfra med kniven når han prøver seg på et sentrygun. "I never really was on your side." Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Spy er irriterende til tider, når man blir stabba hehe:P Beste jeg har vært med på var å få uber med pyro og tente på så og si hele motstanderlaget på public server. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Husker jeg spillte spy i demo tidene, kunne bumpe i alle jeg så uten at de merket meg. Det var tider det Og husker sist jul, spillte jo TF2 hele tiden, VIL HA TIDSMASKIN! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 http://tfortress.no/nyhet/intervju_med_sup...cen_springer/30 Springer en ganske så kul kis. Hva er favorittmappet til folket? Er forlovet til gravelpit og Badlands selv. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Lite noob spørsmål, men men... hvor lagres skjermbildene man kan ta med F5? C/E?:\Program Files\Steam\steamapps\macisum\team fortress 2\tf\screenshots Filene er .TGA som i utganspunktet ikke kan vises i windows. Jeg googlet "free tga viewer", fant et nyttig program for å vise filene - men kunna absolutt vært et bedre grensesnitt.... Endret 11. desember 2008 av Syv Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 http://tfortress.no/nyhet/intervju_med_sup...cen_springer/30Hva er favorittmappet til folket? Er forlovet til gravelpit og Badlands selv. For en kjapp runde er jo goldrush utrolig morro, jeg liker generelt de "dytte vogna" mapene:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 steamnavn: kaysindre add meg! Så jeg kan hore på sentry'n min sammen med deg Lenke til kommentar
banjo ulf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Litt mer ekstra til engi og spy.. Gleder meg, neste class som får uppdate er scout. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jau det blir fette med scout update. (siden jeg spiller scout i clanen) Lenke til kommentar
MisterMuffinMan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Litt mer ekstra til engi og spy.. Gleder meg, neste class som får uppdate er scout. Du trenger for så vidt ikke glede deg så lenge, det hadde så vidt jeg vet kommet ut når du skrev det der. Fra oppdateringsloggen: The Engineer's teleporters can now be upgraded to level three. It will recharge faster the higher level it is The Engineer's dispensers can now be upgraded to level three. It will give out metal and heal faster as it is upgraded Spies will be able to recharge their cloaking ability by picking up ammo off of the ground or from health cabinets Some changes to the second part of the first stage of Goldrush to give the attackers more of an advantage Any weapons that fire bullets (shotguns, sniper's machine gun, heavy's minigun, etc.) can now break apart the Demoman's stickybombs The icon on the HUD for a person calling for Medic will now give more information to the medic (if the target is low on health, on fire, etc.) Added an achievement tracker that will allow people to choose specific achievements that they are trying to get There is now a custom icon for death messages when the player was killed from a critical hit Added a new particle effect for when a player enters the water Added smoke to the feet of a rocket jumping soldier Players will now have some particles swirling around them so other players can see when they are overhealed ...pluss en haug med bugs. Nå kan man se usynlige Spies hvis en Medic har gitt dem over 100% HP, for eksempel. De fikser det vel snart, får vi håpe. Ellers er det moro med Engineer-oppdateringene - mer å gjøre som Engineer er alltid bra. Lenke til kommentar
banjo ulf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ja vet.. Titta bare raskt innom klan forumet og der sto det. Tenkte jeg bare skulle poste kjapt her, men skal prøve det nu, folka i klanen maser på meg nå, at jeg får pelle meg på TS. Lenke til kommentar
realnils Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Scout er neste? Nå ble jeg dobbelt-hoppende glad!! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Lite noob spørsmål, men men... hvor lagres skjermbildene man kan ta med F5? C/E?:\Program Files\Steam\steamapps\macisum\team fortress 2\tf\screenshots Filene er .TGA som i utganspunktet ikke kan vises i windows. Jeg googlet "free tga viewer", fant et nyttig program for å vise filene - men kunna absolutt vært et bedre grensesnitt.... Veit. Skriv dette i console: bind "f5" .jpeg btw gaarulf, nå må jeg forlove meg med deg Endret 13. desember 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) En slik tråd har jeg lett etter Jeg spiller som oftest Sniper eller Medic og er generelt Jack of All Trades, men er best som Sniper og Medic, som sagt. Yndlingskart blir vel Dustbowl, Badlands og payloads som Badwater og Goldrush. Spiller egentlig det meste. Jeg har bare spilt Public, men må få si at jeg er ganske god (i Public) Jeg henger som oftest på GTFO eller NO HEROES sine servere. Jeg heter 3moel på Steam og kaller meg pew pew [NOR]. Det er bare å legge meg til, jeg trenger folk å spille med! Endret 13. desember 2008 av Emoel Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Litt mer ekstra til engi og spy.. Gleder meg, neste class som får uppdate er scout. Syns egentlig det var litt i overkant den demonerfen (mye pga. at jeg nettop har startet å spille demoman såklart men ) Men vi får nå se nå da hvordan dette funker. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Synes at engineer nesten fikk en hel update for seg selv nå. Var faktisk gøy å spille engi for ett øyeblikk.. Og spy ble jo uberbuffa da, så nå mangler de bare backstabs med vanlig fart som standar. Ikke noe problem å fake faststabs, men er enklere å ikke måtte snu til sida Demo ble da ikke så mye nerfa da. En soldiers rakett klarer ikke å sprenge stickyene, så om en demo trapper midten på badlands, så får det andre laget fremdeles 10-20 sekunder før medic og sollys kommer fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå