Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 http://www.teamfortress.com/ kommer forbedringer etterhvert, så systemet blir mye bedre Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Så slik jeg har forstått, man får bare items helt tilfeldig? Man trenger ikke plukke opp noe, har man flaks får man bare items uten å ha gjort noe som helst? Man kan få medic items, selv om man bare har spilt sniper hele tiden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Ja jeg har også forstått det slik. Jeg var for eksempel så heldig å få et glass med piss. Men det gjør ingenting at du får flere av samme type våpen, for de skal endre systemet slik at du kan bytte ting med andre spillere mot noe du ikke har fra før. Endret 23. mai 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Så slik jeg har forstått, man får bare items helt tilfeldig? Man trenger ikke plukke opp noe, har man flaks får man bare items uten å ha gjort noe som helst? Man kan få medic items, selv om man bare har spilt sniper hele tiden? Jeg har ikke vært medic mer enn et par minutter totalt, men gjett hva jeg fikk item i.... Medic... Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 ja, man kan få medic items selv om man spiller sniper. jeg har fått scout, heavy, pyro og spy items mems jeg har spilt spy. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Har spilt ganske mange timer idag, men har ikke fått noen ting. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 En kamerat fikk to idag, jeg har spillt litt mer enn det han gjorde, så jævli random! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Har et par spørsmål: 1. hva menes med freezecam shots? Er masse achievements om at jeg må "provide enemies with freezecam shots" (har funnet ut av dette) 2. er det noen grupper for Team Fortress 2 for dette forumet? 3. Og hva menes med dominate?( har funnet ut av dette) 4. Det er en achievement om å være høflig, og ta av hatten for de døde... Hvordan gjøres dette? Er også en om å ta seg en røyk som spy ellerno sånt Endret 23. mai 2009 av kjermy Lenke til kommentar
guste Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) 2. er det noen grupper for Team Fortress 2 for dette forumet?Nei, men besøk tfortress.no - Norges Team Fortress-portal. 4. Det er en achievement om å være høflig, og ta av hatten for de døde... Hvordan gjøres dette? Er også en om å ta seg en røyk som spy ellerno såntÅ ta av seg hatten er å taunte med kniven til sniperen.Å ta seg en røyk er taunten til disguise kiten til Spy. Endret 23. mai 2009 av guste Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 jeg er vel ikke den eneste som er litt misfornøyd med systemet for å gi bort extra items og våpen. Hittil har jeg fått 3 stykker. 2 sandman og 1 blautsager. Begge hadde jeg fra før. Jeg liker ikke tanken på å bli sandman langer. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Sånn seriøst, jeg har spilt alt for mange timer idag, har faen ikke fått noe enda! Drittsystem.. Edit: Endelig fått item, spilt i hele dag, gjett hva jeg fikk? Ubersaw, spiller aldri medic, har hatt tf2 lenge, er en grunn til at jeg ikke hadde den fra før.. Endret 23. mai 2009 av SideburnsKongen Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Dere får nå spilt i alle fall. Jeg kommer fortsatt ikke inn, jeg... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Noen som har noe formening hvordan trade-systemet kommer til å bli? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 alle items skal visstnok få egne unike attributes. noe som vil gjøre trading attraktivt. er dog usikker på hvordan selve tradinga vil bli utført. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Gir egentlig beng i om det absolutt blir så jævlig wowish at det gjør noe.. Om de balanserer enda de nye våpnene så blir dette bra. (Feks, ny kritzkrieg : 5% kortere ladingstid, 5% kortere kritz) etc. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) jeg har fått sandman, ambasador, dead ringer, huntsman og hanskene til heavy i dag de er geniale unlocks dere som ikke har fått de enda gled dere Endret 24. mai 2009 av alexbalibander Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg har fått ubersaw, backburner, the bow, natascha og en ting til Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg har voldtatt Wheelman og tatt alle våpna som han hadde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå