Coffey Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Kan man levle i spillet som som i cod eller er det sån som cs ? Nope, men du kan få achivements, som, hvis du får nok, gi deg nye våpen Lenke til kommentar
akarno Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Nå er det faen meg nok tull. Andre kampen vi vinner på WO i wireplay, den første så jeg bare på, de to andre har det aldri blitt noe av. Sånn er det vel når man er ny og begynner i bunnen. Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 n4w adda deg på Steam noen andre som vil adde meg så er iden Sveneirik_todnem Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 n4w adda deg på Steam noen andre som vil adde meg så er iden Sveneirik_todnem Så det. Har ikke fått spilt noe særlig i det siste. Så får lagt deg til så snart nettet hjemme er fiksa. Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) ja hei igjen.. eg fant nettop et program som heter mIRC og fikk vite at det brukes til å finne andre klaner på tf2 og andre spill. så jeg prøvde, men ikke noe treff ... så jeg lurte på om noen viste om noen TF2 Channels på det programmet? vil ha en god clan til neste Warpzone !!! (Warpzone 150-450 man lan) Endret 30. april 2009 av Tazic Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 #Tf.Wars #mpuktf2.pickup #Etf2l Ellers så kan du søke på www.etf2l.org eller www.tfortress.no Sistnevnte er for norske klaner og spillere. Lenke til kommentar
guste Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) ja hei igjen.. eg fant nettop et program som heter mIRC og fikk vite at det brukes til å finne andre klaner på tf2 og andre spill. så jeg prøvde, men ikke noe treff ... så jeg lurte på om noen viste om noen TF2 Channels på det programmet? vil ha en god clan til neste Warpzone !!! (Warpzone 150-450 man lan) er det mulig? uansett.. /server underworld.no.quakenet.org /join #tf.wars /join #etf2l /join #mpuktf2.pickup European Team Fortress 2 League tfortress.no Guide til klanspill i TF2: http://forums.steampowered.com/forums/show...ad.php?t=792794 edit: fin signatur gaarulf Endret 30. april 2009 av guste Lenke til kommentar
lilko Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Kan man drepe en fiende med 1 skudd fra sniper? tenkte på kroppen. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Fullcharga bodyshot tar vel 150hp. Du kan i alle fall ta ned en medic, scout, sniper, engineer og en spy med fullcharga bodyshot. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Huff, dette spillet blir nok for avansert for meg. Men nå har jeg ihvertfall kjøpt det. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Som sniper så bør du generelt gå etter headshots, da det er 3x damage. Jo lenger (i tid) du zoomer inn i med sniperrifla, jo mer skade gjør den. Opp til ett visst nivå, såklart. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg velger spy, trykker på maska, velger en character til det andre teamet, men de skyter på meg fortsatt. Er det ikke meningen å bli usynlig? Jeg kjøpte spillet idag btw. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Du må cloake for å bli usynlig. Altså høyreklike. Da blir du usynlig. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 spy er vel den vanskligste klassen å spille også. Utolig stor forskjell på dårlig og god spy. du må oppføre deg som den klassen du gjør deg om til. Må også være opps på hvor du gjør deg usynelig og synelig samt holde deg unna teleports. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Hah! Jeg er 1337 med spy-klassen, som og er min favoritt. Selv om du bruker forkledning vil fienden se sitt eget nick når han holder pekeren over deg, og skjønner at du er en spy. De jeg bruker minst er Demoman, Scout og Medic. Mest er Spy og Sniper. Hvis jeg vil ha boksehansker til Heavy og balltre til Scout, er det spesielle achievements jeg trenger eller går det på antall achievements jeg oppnår? Har aldri giddi å spille ræva av meg kun for å få updates, men fikk plutselig flammepistol til Pyro her om dagen Endret 30. april 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
lilko Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Er det en måte man kan finne ut om man selv er usynlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Er det en måte man kan finne ut om man selv er usynlig? Når du høyreklikker vil armen din bli usynlig, og du vil kun skimte kroppen din. Høyreklikk igjen for å synes, men ikke gjør det foran fienden. Da er du en død mann Du kan ikke bruke våpen mens du er usynlig, kun mens du er forkledt som en fiende. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Selv om du bruker forkledning vil fienden se sitt eget nick når han holder pekeren over deg, og skjønner at du er en spy. Nope, feil. De vil se ett nick fra laget sitt, men det er 1/<lagstørrelsen>'dels sjangse for at det er han du støter på sitt nick. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Men det er også stor sjangse for å bli disguissa som den siste du så fra det andre laget. Jeg og noen andre eksperimenterte med dette, og fant ut at du blir ofte dusguissa som den siste fienden du så. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Du får vel samme nick som en i samme klasse, altså ikke "random" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå