n4w Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ikke no problem. Og happy fragging. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 [sorry for dobbel post] Men denne er verdt en liten bump: http://www.fpsbanana.com/skins/61230 Denne tror jeg dere anime folk komemr til å like. Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 [sorry for dobbel post]Men denne er verdt en liten bump: http://www.fpsbanana.com/skins/61230 Denne tror jeg dere anime folk komemr til å like. Nais må ha vært vanskeligt å klare å lage det EDIT: (ikke for å være slem mot han som laget den) men det burde ha vært lyder med, enda bedre!!! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Nais må ha vært vanskeligt å klare å lage det EDIT: (ikke for å være slem mot han som laget den) men det burde ha vært lyder med, enda bedre!!! Ja det er jeg enig i. Men det er litt vanskelig og finne noen som kan lage lydene først. Med tanke på hvor mange det er. Det vanskeligste ville jo kanskje være å få ei jente til å spille inn lydene. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Har i tre dager spilt med guest pass på Team Fortress 2. Kjøpte i dag spillet på gamestop, og skrev inn lisenskoden. Etter å ha skrevet inn lisenskoden og gjenopptatt spillingen, lagger det noe sinnssykt når jeg går igjennom dører og åpner medic-skapet. Hadde ingen problemer da jeg spilte på guest pass. Noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Gentlemen. Solid snail's my name, spys my game. Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Har i tre dager spilt med guest pass på Team Fortress 2. Kjøpte i dag spillet på gamestop, og skrev inn lisenskoden. Etter å ha skrevet inn lisenskoden og gjenopptatt spillingen, lagger det noe sinnssykt når jeg går igjennom dører og åpner medic-skapet. Hadde ingen problemer da jeg spilte på guest pass. Noen som vet hva som er feil? Har du prøv å reinstallere? Kjør et programs som heter Defrag og kanskje det hjelper (jeg bruker Smartdefrag fra Iobit) Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Defrag gjør jeg ofte. Trengte bare å restarte modemet osv for å få det til å funke. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Følte for å dele disse med dere Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Etter masse øving med Pyro funker det endelig. På to timer klatret jeg fra bunn til topps på teamet mitt som briljerte. Hadde 400 poeng og over 300 kills. Sykt morsomt når man kommer ordentlig i gang. Avhengighetsskapende! Konge spill. Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Etter masse øving med Pyro funker det endelig. På to timer klatret jeg fra bunn til topps på teamet mitt som briljerte. Hadde 400 poeng og over 300 kills. Sykt morsomt når man kommer ordentlig i gang. Avhengighetsskapende! Konge spill. ja det er et kult spill helt til du får en windows oppdatering som gjør at pcen ikke starter mer ................. (slik som jeg nettop lastet ned ... takker for at jeg har en bærbar..) Lenke til kommentar
guste Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) never mind... Endret 4. april 2009 av guste Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Etter masse øving med Pyro funker det endelig. På to timer klatret jeg fra bunn til topps på teamet mitt som briljerte. Hadde 400 poeng og over 300 kills. Sykt morsomt når man kommer ordentlig i gang. Avhengighetsskapende! Konge spill. ja det er et kult spill helt til du får en windows oppdatering som gjør at pcen ikke starter mer ................. (slik som jeg nettop lastet ned ... takker for at jeg har en bærbar..) Er jo ikke TF2 sin feil det, da... Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Etter masse øving med Pyro funker det endelig. På to timer klatret jeg fra bunn til topps på teamet mitt som briljerte. Hadde 400 poeng og over 300 kills. Sykt morsomt når man kommer ordentlig i gang. Avhengighetsskapende! Konge spill. ja det er et kult spill helt til du får en windows oppdatering som gjør at pcen ikke starter mer ................. (slik som jeg nettop lastet ned ... takker for at jeg har en bærbar..) Er jo ikke TF2 sin feil det, da... Eller der det ? Endret 7. april 2009 av Steamed Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg der ganske sikker på at der ikke TF2 sitt feil, akkurat. Ellers, der det noe liv der ute? Skriveleif der morsomt. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Yes yes! Da var det dukket for en ny oppdatering de nærmeste månedene, og denne gangen er det sniper sin tur. Da blir det vel ikke fred å få som heavy lengre. Kilde: http://www.teamfortress.com/ Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Aldri skjønt meg på Sniper. Når du endelig har siktet på en kar, står det en god Sniper og plaffer deg ned. Lenke til kommentar
olasaurus Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 oioi aunmar, nu slit du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå