Gå til innhold

Team Fortress 2 - Snakketråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
forbanna dritt, de kommer til å ødelegge spillet helt snart.

(og ja, jeg har testa våpnene og vet de er OP)

Ødelegger og ødelegger.

Du kan jo selv velge og bruke våpna. Noen er overpowered, det er sant. Men det er jo mer en opppdatering av det forige våpenet. Og alle kommer jo til å få en oppdatering til slutt. Så jeg tror dette blir ganske jevnt helt til slutt.

Lenke til kommentar
forbanna dritt, de kommer til å ødelegge spillet helt snart.

(og ja, jeg har testa våpnene og vet de er OP)

Ødelegger og ødelegger.

Du kan jo selv velge og bruke våpna. Noen er overpowered, det er sant. Men det er jo mer en opppdatering av det forige våpenet. Og alle kommer jo til å få en oppdatering til slutt. Så jeg tror dette blir ganske jevnt helt til slutt.

hjelper ikke hva jeg velger når alle andre velger noe annet...

om måten deres å gjøre det jevnt på er å adde stun/slowdown sandwich/energy drink-våpen til alle klassene, så ødelegger de publicdelen av spillet, ja.

Endret av guste
Lenke til kommentar

Dette blir veldig mye gjetting, men utifra achievmentsene og infoen på banene som ahr blitt sluppet løs, vil den nye scattergunnen kunne skyte scouten opp i været på en eller annen måte.

Ved bruk av Sandman trro jeg man mister muligheten til å dobbeltjumpe selvom du ikke har den i hånda.

Og tror du muligens kan slå fienden bort etter du har stunnet dem.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg hadde nettop surfa litt på Team Fortress 2 videoer på Youtube også kom jeg over denne

(nice skygge av spyen :p)

og da jeg så Hud ikonene av selve figurene, altså de som ligger i ventsre hjørne, av de anime figurene så fikk jeg også lyst på det (anime <3)

har lett på Google og Fpsbanana men fant ingen treff :( er det noen som har den skinsen? eller som kan si en link til hvor jeg kan finne den?

Lenke til kommentar
Jeg hadde nettop surfa litt på Team Fortress 2 videoer på Youtube også kom jeg over denne

og da jeg så Hud ikonene av selve figurene, altså de som ligger i ventsre hjørne, av de anime figurene så fikk jeg også lyst på det (anime <3)

har lett på Google og Fpsbanana men fant ingen treff :( er det noen som har den skinsen? eller som kan si en link til hvor jeg kan finne den?

http://www.fpsbanana.com/guis/17958?

Er det ikke den tror ejg jeg veit hvem annen du snakker om.

Lenke til kommentar

http://www.fpsbanana.com/guis/17958?

Er det ikke den tror ejg jeg veit hvem annen du snakker om.

nei på den linken er det Smilefjes ikke Anime Figurer vil ha Anime!

Endret av Tazic
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541
nei på den linken er det Smilefjes ikke Anime Figurer vil ha Anime!

Jeg legger også inn et ønske om denne skinen! Vi får begynne å lete!

Lenke til kommentar

Fant link til en addon og så tilfeldigvis den i høyre gjørne.

Husker ikke side navnet.

For dere som er usikre på hva addonen er:

TF2lol.jpg

Bare en replacement av player icons.

Edit:

Scout <3

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Fant link til en addon og så tilfeldigvis den i høyre gjørne.

Husker ikke side navnet.

For dere som er usikre på hva addonen er:

TF2lol.jpg

Bare en replacement av player icons.

Edit:

Scout <3

Såtan så bra !!!! :love: du eier når det gjeler å finne vanskelige ting :D

EDIT: er det bare meg som oppdaget av Scout ikke funker? altså det kommer Female Scout hud istedenfor den Anime huden på scout ..

EDIT2: jeg innstallerte De hudsa 2 ganger men likevel så funker ikke den Anime Scouten :cry:

Endret av Tazic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...