Gå til innhold

Trenger hjelp av dere som kan noe om frisører..!


zomba

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om dette er riktig tråd men...

Jeg bare lurte på om det er noen som kan litt om sånne frisør ting.

Når jeg pleier å klippe meg så synes jeg det er vanskelig å forklare friøren åssen jeg vil ha håret. Jeg pleier som regel å bare si: klipp litt på her og der, behold den også tynn ut håret.

Det tar liksom bare 5-10 min, og jeg føler at jeg kunne ha sagt mer enn bare tynn ut og klipp her. Jeg kan jo ikke så mye om dette her så jeg vet ikke hva jeg skal si.

Når jeg ser på andre så bruker de 20 min ++.

Jeg har sett at frisørene har mange forskjellige sakser og jeg lurer på hva de gjør.

Så jeg lurer på om noen kan forklare meg hva de saksene heter og gjør.

Jeg vil også om det er flere ting jeg kan gjøre enn å tynne ut håret. Har hørt om "å klippe håret i lag" eller noe sånt? :S

 

Det var litt vanskelig å formulere denne teksten fordi jeg kan nesten ingenting om dette.. og det ville vært fint om noen kunne ha svart på disse spørsmålene.

Endret av rtyy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være flere grunner til at du bruker 5-10 minutter mens andre bruker det dobbelte og mer.

Du kan f.eks. ha et hår som er veldig lett å ha med å gjøre, så klipping, tynning og slike ting går fortere på deg. Dessuten kan det hende at du har en enklere klipp, og dette vil jo resultere i at det går fortere.

 

Forøvrig støtter jeg Thrice, ta med bilde, det blir litt lettere for frisøren da.

Har dog aldri gjort det selv, men jeg har klippet meg i mange, mange år hos samme frisør og da vet han hvordan jeg vil ha det.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...