Hermans1 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Hei, har akkurat ødelagt min samsung u600 for 2. eller 3. gang, og tenker da å skaffe meg en ny telefon Tenker noe i samme gate som den; tynn og god å ha i lomma, rask i menyene og bra design. Kunne tenkt meg noe bedre batteritid, og kanskje litt bedre menyer. Ellers er det ikke så viktig med kamera, men ålreit å ha et som tar helt greie bilder. Wap/gprs/3g er ikke viktig, da det ikke blir brukt til annet enn å sjekke livescore på fotballkamper uansett. Musikk bruker jeg mp3-spilleren til, så trenger bare å ha muligheten til å legge inn mp3 som ringetoner og evt. alarmer. Så oppsummering går som følger: Rask, tynn, god design, har kamera. Pris helst ikke noe særlig mer enn 2000 kr. Noen som har noe tips? (hvis ikke blir det vel bare U600 nr. 3) Edit: Glemte å nevne at jeg er fan av skyvetelefoner, så helst det, men andre ting funker også Endret 6. desember 2008 av Hermans1 Lenke til kommentar
Star Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hadde en U700 og samme problemene som deg.. Har nå anskaffet meg en Nokia 6500 Classic. Utmerket telefon, dog ikke den kvasseste batteritiden. Telefonen er super tynn, robust, har 3G, kjører S40 systemet til Nokia som i ny utgave er både kjapt og oversiktlig. Koster rundt 2000 hos NetonNet og cdon. Hodesettet som følger med er ikke blandt verdens beste og internminnet på 1gb kan ikke utvides. Likevel fungerer mp3 greit i ny og ne Fornøyd med at man kan bruke tonene til hva som helst - uten de irriterende restriksjonene som var på Samsungen Lenke til kommentar
Hermans1 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Ser og høres jo greit ut dette, men ser den har fått relativt dårlige karakterer i tester. Stemmer det at den må lades hver dag med normal bruk og tastene er skikkelig dårlige? Virket som det var dette som ble klaget mest på. Er det ellers noen som har testet Samsung U800 soulb? Hadde en d500 før jeg fikk meg u600, og den var det egentlig lite å utsette på, så kan jo kanskje satse på at det bare er u600 som er skadeutsatt Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 er ikke skyve-telefon og tynn telefon noe motstridende? hvis ikke skyvetelefon er kriterie, så kan du se på SE w890 koster 2400 hos lefdal Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Nokia 6500 Classic er brukbar! Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kan anbefale LG KF750. Fineste telefonen jeg har sett. Den koster riktinok oppmot 3000, men den tåler sykt mye og har blandt annet 5MP kamera, morsomste spillene jeg har testa på noen telefon og den oser kvalitet. Solgte min Nokia N82 for å kjøpe denne, og det var verdt det! Lenke til kommentar
Star Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Nokia 6500 Classic er brukbar! Det er sant at den må lades en del ja - som nevnt i forrige post. Jeg synes tastene er fantastiske i forhold til den gamle telefonen.. Rent kvalitetsmessig har jeg ingenting å utsette - eneste ankepunktet er at den ikke er blandt de skarpeste knivene rent teknologisk Dersom du havner tilbake på Samsung - ALDRI finn på å kjøpe u700 edit: leste de fleste tester om 6500 jeg også, og det stemmer jo det du sier.. sitter med inntrykk av at den daværende prisen (3000-3500) bidro til dårlig testresultater og det faktum at den ikke er særlig god på andre ting enn det helt elementære. Jeg ønsket meg en enkel og robust telefon med god talekvalitet og bra sms - det tør jeg absolutt påstå denne telefonen leverer Endret 7. desember 2008 av Star Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 SE W880i, SE w350i Lenke til kommentar
Hermans1 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Takker for alle tips, mye bra å velge mellom her Ser ut til at det går mot enten SE w890i eller nokia 6500 classic, så da gjenstår bare å veie opp design og internminne hos Nokiaen mot batteritiden og teknologien til SE. Dette blir jeg vel nesten nødt til å gjøre på egenhånd, så takk for hjelpen igjen Lenke til kommentar
Star Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg brukte ett par uker på akkurat samme avveining Du blir nok fornøyd uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå