-imen Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Når jeg prøver å aktivere bluetooth fra av til på i bluetooth innstillingene på min kjære ett år gamle nokia N82 får jeg bare feilmeldingen: "kan ikke utføre bluetooth-operasjon". Hva er det som er galt? Har prøvd en hard reset, samt overskride den oppdatere programvaren, men ingentting fungerer. Får fremdeles samme feilmleding. Hva skal jeg gjøre? Verksted frister ikke mvh Simen Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har du forsøkt å ta hard reset ved å holde inne [3] + [*] + [grønn ringetast] mens du skrur på telefonen? Hold tastene inne til telefonen er helt ferdig med å laste, dvs minst til Nokia-logoen kommer. Lenke til kommentar
-imen Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Ja, det fungerer ikke. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det der den mest komplette sw-reseten jeg kjenner til, og feilen ligger trolig i hardwaren. Så verksted er dessverre det neste, slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Lena Cathrine Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg får samme feilmeldingen Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Om det er headset el lignende, prøv å resett headsettet og sammenkoble dem på nytt. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Problemet ligger ikke i "paringen", problemet ligger i at man ikke får skrudd på blåtann-funksjonen i det hele. Lenke til kommentar
kbisnes Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Når jeg prøver å aktivere bluetooth fra av til på i bluetooth innstillingene på min kjære ett år gamle nokia N82 får jeg bare feilmeldingen: "kan ikke utføre bluetooth-operasjon". Hva er det som er galt? Har prøvd en hard reset, samt overskride den oppdatere programvaren, men ingentting fungerer. Får fremdeles samme feilmleding. Hva skal jeg gjøre? Verksted frister ikke mvh Simen Hei, jeg sliter med det samme med en Nokia 5800 Music Express!! Mvh Kai Lenke til kommentar
-imen Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Fikk aldri løst problemet da mobilen min ble knust etter en fuktig tur på byen dessverre. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Har samme problemet, bump? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå