frogan Skrevet 6. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2008 hei...jeg lurer på hvorfor jeg ikke får poengene mine når jeg spiller battlefield??jeg har ca 1800 poeng,å jeg har spilt en del mere nå,å selv om jeg spiller å foreksempel å for 50 poeng,etter en runde,likevel så står det fortsatt 1800 poeng..hvorfor blir ikke poengene mine registret?? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg tror det tar en stund før det oppdaterer. Lenke til kommentar
frogan Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2008 ok..hvor lang tid vil det ta ca da??jeg kan ikke huske at det hat vært så før... Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Har venta en hel uke på 70 poeng en gang. Sykt plagsomt , men husk trippel T regelen til Dice og EA: Ting Tar Tid... Hvor lenge siden er det egentlig? Er det over en uke siden, har jeg ikke peilig... Lenke til kommentar
frogan Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 håper det ikke tar så lang tid...jeg har mere en 1800 poeng i spillet nå,men alikevel,så står det at jeg har 1800 poeng selv om jeg har spilt en runde å foreksempel fått 90 poeng...er jo en god stund siden jeg har spilt nå...men jeg har begynt igjen nå,men når jeg spilte mye når spillet kom,så fikk jeg poenga mine med en gang... Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 battlefield 2 blir vel overdrevent nedprioritert for at folk skal kjøpe de nye spillene til EA i steden.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Det er ikke alle servere som er ranked! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Også er det jo en veldig stor jobb og måtte oppdatere ranks, poeng, ribbons, medals, og alt det der. Det tar selvfølgelig lang tid og oppdatere et spill veldig mange spiller. Men noen ganger er de litt for treige :\ Endret 9. desember 2008 av Kristian94 Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 sjekker dere inni på bfhq eller på en nettside? nettsidene bruker ofte og oppdatere fortere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå