k.n.b Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ja, jeg ville i hvertfall fjerna han fyren som ikke tilføyer bildet noe. Jeg synes at det er gubben som gjør bildet. Kan ikke helt se hva problemet er jeg heller. Det er selvfølgelig mulig å ta et helt annet bilde som f.eks. Tom har gjort her. Ergrer meg nesten at jeg ikke så potensialet i dette. Men er man amatør så er man amatør. Ooooooh, I feel a new avatar coming... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Ja, jeg ville i hvertfall fjerna han fyren som ikke tilføyer bildet noe. Jeg synes at det er gubben som gjør bildet. Kan ikke helt se hva problemet er jeg heller. Det er selvfølgelig mulig å ta et helt annet bilde som f.eks. Tom har gjort her. Ergrer meg nesten at jeg ikke så potensialet i dette. Men er man amatør så er man amatør. Ooooooh, I feel a new avatar coming... Du så potensiale i plastikk-damer da Endret 20. desember 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Du så potensiale i plastikk-damer da De er lettere å ha med å gjøre enn de såkalt ekte. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Du så potensiale i plastikk-damer da De er lettere å ha med å gjøre enn de såkalt ekte. Hørt rykter om det Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Du så potensiale i plastikk-damer da De er lettere å ha med å gjøre enn de såkalt ekte. Hm, etter en lengre diskusjon med bestevenninen min om en stol, og en sofa nå, så må jeg si meg enig Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Da har jeg funnet noen bilder jeg også. Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Tom Men så lite vann i Christian86 sin maskin Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Tom Men så lite vann i Christian86 sin maskin Hysj du Jeg Slo Tom, så det går fint Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Da har jeg funnet noen bilder jeg også. Morsomt med de vindeltrappene Tom. Og det utsnittet av ramma med kulependlene ble jo rett og slett flott. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hysj du Jeg Slo Tom, så det går fint Måtte jo la deg vinne. Du blir jo så grinete når du taper Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Hvor blir det av bildene dine da Christian86? PS! skjekk ut dette a? http://schnellfahrer.deviantart.com/art/Mu...boots-106893797 Endret 23. desember 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvor blir det av bildene dine da Christian86? PS! skjekk ut dette a? http://schnellfahrer.deviantart.com/art/Mu...boots-106893797 Her fikk du knallrespons gitt, gratulerer. Jeg lurer forøvrig også på hvor Christian86-bildene blir av... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Dere må nok vente minst en måned på de bildene. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 hva kan jeg si; jeg er sinnsykt flink å utsette ting....må være av en helt annen verden hjemme enn på jobb, for sjefen mener jeg fint kan utsette mer her...*go figure* Nei, huff, tenkte jeg skulle ta det og basketkampen fra uken før der igjen i dag...det ligger klart, men vil liksom heller se film Remi: når skal du slutte å mobbe meg Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Da har jeg fått somlet meg med disse, og fått lagt basketbildene på webben Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Da har jeg fått somlet meg med disse På tide! Jeg ser du fikk til pendelkulene 1000 ganger bedre enn meg. Nikkor 85mm f/1.8 med full blenderåpning? Telefonrøret på det s/h-bildet er sørenmeg så tredimensjonalt at man nærmest kan holde rundt det. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Tror kulene tok noen forsøk, men ventet vel bare pent på den ene som traff fokuspunktet mitt Koste meg nok mer med basketbildene, så mange gode har jeg ikke hatt på lenge følte jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå