k.n.b Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ble det teknisk museum ja? Et vellykket sted for fototur eller? Moro med vannplasking og leketøy. Noen bilder ble det, men det var temmelig vanskelig lys. Går ut i fra at Tom vrenger opp en billedtråd som vanlig, eller skal vi bare poste her? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Er vel like greit å poste her? Var vel et ganske lite treff... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Er vel like greit å poste her? Var vel et ganske lite treff... Like greit; satt akkurat å tenkte på det. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Så hva venter dere på? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Så hva venter dere på? Hva er det du venter på...??? Tror ikke bildene er overinteressante Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Hva er det du venter på...??? Tror ikke bildene er overinteressante Redd for det. Til dels laber kvalitet her, men jeg kan jo ta det igjen med kvantitet. Starter opp med noen så IceFox ikke sprekker av utålmodighet. En del fra en jetmotor Riksvåpenet Sentralborddame Venter hos telegrafen King size regnestav Luftskipet Norge Fire på Teknisk Museum ved tre av dem Selvportrett i glinsende plastkuler Kulørte lyn Nå er det (h)jul igjen Triceratops, har sitt naturlige habitat i Kjelsås-traktene Alle måtte gjennom denne testen før de slapp inn Endret 21. desember 2008 av k.n.b Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Hadde det fint uansett, tror jeg var den som leste mest av det som stod fremme, og prøvde mulighetene... Mine kommer i morgen, skal koble opp fotoprinter nå, og teste noen bilder Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Var ikke noe enkelt innelys Bildene mine ikke ble særlig spektakulære, men uansett kan jeg trøste meg med at jeg knuste christian86 på den store styrketesten (om å gjøre å samle mest vann) Skjønnheten og udyret... ehh, udyret og..... Akerselva Lyse Vassendgutane Gummi Random vegg... heller Tom sin greie Endret 20. desember 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Ganske morsomt det gummistøvlebildet ditt von-schnellfahrer. Til og med noen som har forsøkt seg på origami i den ene hylla der. Endret 20. desember 2008 av k.n.b Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Fire på Teknisk Museum ved tre av dem Hvem har gitt deg tillatelse til å publisere bilder av meg? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ser ut som dere har hatt en koslig tur.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Ser ut som dere har hatt en koslig tur.. Har vi alltid spørs som regel hva en ønsker.. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hvem har gitt deg tillatelse til å publisere bilder av meg? I like måte. Men det _kan_ ha vært en ansatt ved Øystre Slidre Dampysteri. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ser ut som dere har hatt en koslig tur.. Vanskelig å unngå med disse Akam-eratene. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hehe... sant nok.. Satser dere også på "julebord" etterhvert kanskje.. Kan jo fort bli skummelt koslig... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ganske morsomt det gummistøvlebildet ditt von-schnellfahrer. Til og med noen som har forsøkt seg på origami i den ene hylla der. Det motivet der kunne faktisk hatt skikkelig potensiale. Bare plassert litt om på støvlene, skulle jeg fått det til å sitte. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ganske morsomt det gummistøvlebildet ditt von-schnellfahrer. Til og med noen som har forsøkt seg på origami i den ene hylla der. Det motivet der kunne faktisk hatt skikkelig potensiale. Bare plassert litt om på støvlene, skulle jeg fått det til å sitte. Der høres du akkurat ut som norsklærern min: "Den stilen hadde potensiale. Latt meg skrive den, så skulle jeg endret litt på ditt og datt" Neida... fra spøk til alvor; takker for at tilogmed icefox ser noe i bildet mitt Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ja, jeg ville i hvertfall fjerna han fyren som ikke tilføyer bildet noe. Ville tatt bilde av 3x4 hyller. Plassert 11 hyller med gule og 1 med rød. Og eksponert litt lysere. Da kunne det blitt saker. Skulle helst hatt en hvit vegg da. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Det kommer fler bilder av hyller med støvler .... Som dette f.eks. Ja, jeg ville i hvertfall fjerna han fyren som ikke tilføyer bildet noe. Jeg synes at det er gubben som gjør bildet. Tom Endret 20. desember 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Ja, jeg ville i hvertfall fjerna han fyren som ikke tilføyer bildet noe. Jeg synes at det er gubben som gjør bildet. Tom Jeg liker "gubben" av en grunn, han er på jobb, sitter helt uinteressert og ser ned i mobilen... Endret 20. desember 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå