IceFox Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hvor går turen egentlig? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Hvor går turen egentlig? Nei, si det Hittil er det kommet ett forslag, og det til Fornebu Endret 11. desember 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Er det egentlig så bra da? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvorfor drar dere ikke opp på teknisk museum(om det er lov å ta bilder der) Der er det jo varmt og sikkert mange kule motiver... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Er det egentlig så bra da? Vi som var der sist hadde det fint, men handler vel litt om å tenke utenfor boksen og da... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Kunne sikkert ha møtt opp på noe slikt, ikke at en er noe professionell men kan vel være artig å få se dere in action Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det er vel neppe noen av oss som er proffe, så du vil skli rett inn. Fornebu er veldig variert, og har noe for alle og enhver. Ikke det, det har områdene rundt teknisk museum også. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ja, blir det tur til helgen eller? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det viser seg at jeg er alenepappa i helgen, og jeg har to barn med vannkopper. Jeg er mao. høyst sannsynlig ikke med. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det viser seg at jeg er alenepappa i helgen, og jeg har to barn med vannkopper. Jeg er mao. høyst sannsynlig ikke med. Nannyhjelpen Neida.... Jeg har lyst på tur Har ikke helt forstått hvor folket ønsker seg hen da Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Natur ftw. agreed Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Natur er fint. Men hvor og når. Forslag til nye lokasjoner i området som egner seg? Lørdag er vel dagen folket er enige om. Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Natur er fint. Men hvor og når. Forslag til nye lokasjoner i området som egner seg? Lørdag er vel dagen folket er enige om. Tom Siden det ikke er særlig mange ideer ute å går, kan jeg flørte med en tanke jeg hadde i hodet Turistmålet fremfor noe annet: Holmenkollen (og omegn). Se litt på store gravemaskiner, ødelagd hoppbakke +pluss en fin utsikt i mørket (?)... Være litt turister i eget land - i egen by Bare et forslag altså Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Nå er det ikke lenge siden vi var i Holmenkollen da Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg var vel av inntrykket at dere ville ha 27. jeg, ikke at det spiller noe rolle for meg. By - natur - hva dere vil, jeg kaster ballen til dere Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Nå er det ikke lenge siden vi var i Holmenkollen da Tom Haha.. det visste jeg ikke før nå my bad... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Den 27. passer like godt, om ikke enda bedre. Men det var vel førstkommende helg vi snakket om Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Den 27. passer like godt, om ikke enda bedre. Men det var vel førstkommende helg vi snakket om Tom Forstod det nå, derfor jeg ble overrasket Men da blir det med forslagene ovenfor? kanskje teknisk museum? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg selv er mest stemt for området rundt teknisk museum.Der er det mye fotogent; og for de som er interessert, så har også museumet en del å by på. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå