vegavnil Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Noen som bruker VGA kabelen på f.eks pc skjerm, hvordan blir isåfall bildet? Takk Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg brukte VGA kabel på projektoren min før og bildet ble veldig bra. Nå som NXE har blitt slupper støtter 360'en også flere oppløsninger som passer bedre til pc skjermer. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kjøpte en slik en for å bruke den i jula, men visste ikke at man kunne bruke det til projektor. Dritfett! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 VGA-kabelen er litt en skjult hemmelighet, den gir nest best bilde av alle tilkoblingsmuligheter som finnes, bare HDMI er råere. Bildet blir du helt garantert fornøyd med! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Glimrende, takk for svar! Lenke til kommentar
anolop Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg har både en VGA kabel og en komponent kabel, men den jeg synes jeg gir best bilde er komponenten! VGA bilde blir for grått synes jeg. Det er vel ikke noen fargeinstillinger jeg skal forandre på når jeg bytter mellom de to vel? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Du kan endre på referansenivå i skjerm-menyen, det kan hjelpe. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 VGA HD kablen syns jeg er kjempe bra, bildet er veldig bra, jeg deler skjerm med pcen min, så jeg kan bare switche mellom Analog og digital for hvilke maskin jeg vil at skjermen skal vise...er utrolig gla i den ledningen...og det at du får med en lite VGA holder med 1 output på hver side som gjør saken ganske grei hvis du skulle trenge å forlenge VGA kablen din--absolutt verdt penga...etter å ha kjøpt denne ledningen så slapp jeg å sitte på en gammel fæl TV fra 90-tallet. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Blir jo bare bedre og bedre dette, bestillte en fra MPX i går, gleder meg faktisk til den kommer Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) fikk grønt bilde på min dell 2405, men funket fint på tven. (dette var en kabel til 50 kroner da) kina kabel da. Endret 7. desember 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Ikke orginal kabelen altså? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg er også glad for at jeg gikk til innkjøp av denne kabelen... Som Karnesh nevner, deler jeg også skjermen med PC og Xbox, og det fungerer knirkefritt. Har ikke hatt noen problemer med kabelen i det hele tatt, så hvis du vurderer og kjøpe en, kjøp en Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg har testet det mot min Toshiba 37" Synes det ikke er så fryktelig stor forskjell på alt men på enkelte, deler av bilde visningene synes jeg det blir litt skarpere.. Kan ha noe med tv'en og gjøre jeg er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Årsaken er at VGA-kabelen har separat h-sync og v-sync signal mens den originale HD komponentkabelen vertikalt syncsignal sendt sammen med grønnfargen. Derfor framstår bildet som litt klarere og skarpere sammenlignet med komponent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå