Gå til innhold

Erfaringstråd for Canon 5D mark II

Anbefalte innlegg

Har her mer troen på Ken Rockwells vurdering av problemet.

Herrejemeni så irriterende det er nå Kenny har rett, men her har han helt rett - dette fremstår som selve antiproblemet (Internettversjonen av antikrist?)... For de som skal ha 21Mpix for å kunne skjære vekk 15 av dem, kan det selvsagt bety noe, men selv ikke for dem vil det ha særlig betydning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herrejemeni så irriterende det er nå Kenny har rett, men her har han helt rett - dette fremstår som selve antiproblemet (Internettversjonen av antikrist?)... For de som skal ha 21Mpix for å kunne skjære vekk 15 av dem, kan det selvsagt bety noe, men selv ikke for dem vil det ha særlig betydning.

Det som er interssant er at han har en teknisk forklaring på problemet. Men så er det vel det han egentlig kan (signalbehandling) ...

Tom

Lenke til kommentar
aha..!

Hvor finnes 5DII til salgs over disk i kongeriket?

Bor du på østlandet?

Nope, Sandnes. Det er JP både her og i Stavanger, men ingen venteliste er mulig. De trodde (Sandnes) at de fikk inn noen i løpet av uken - time will show :-)

Endret av olar0701
Lenke til kommentar
Så lenge? Japan Photo i Fredrikstad har ikke ventelister. De regna med å få inn kameraer ganske fort.

Ah, men jeg har bestilt annet steds fra. det tar tid, men jeg sparer en del penger på det. Mer kan jeg desverre ikke si, men på den måten får jeg råd til litt ekstra optikk i samme slengen, så da tåler jeg å vente en måned eller to ekstra.

Lenke til kommentar
Ah, men jeg har bestilt annet steds fra. det tar tid, men jeg sparer en del penger på det. Mer kan jeg desverre ikke si, men på den måten får jeg råd til litt ekstra optikk i samme slengen, så da tåler jeg å vente en måned eller to ekstra.
Dessuten har vel Akam en 450D du kan kose deg med i mellomtiden :-D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...