Anew Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Har her mer troen på Ken Rockwells vurdering av problemet. Herrejemeni så irriterende det er nå Kenny har rett, men her har han helt rett - dette fremstår som selve antiproblemet (Internettversjonen av antikrist?)... For de som skal ha 21Mpix for å kunne skjære vekk 15 av dem, kan det selvsagt bety noe, men selv ikke for dem vil det ha særlig betydning. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Herrejemeni så irriterende det er nå Kenny har rett, men her har han helt rett - dette fremstår som selve antiproblemet (Internettversjonen av antikrist?)... For de som skal ha 21Mpix for å kunne skjære vekk 15 av dem, kan det selvsagt bety noe, men selv ikke for dem vil det ha særlig betydning. Det som er interssant er at han har en teknisk forklaring på problemet. Men så er det vel det han egentlig kan (signalbehandling) ... Tom Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg må nok ha meg en 5D MKII når den kommer i butikken..Jeg lukter impulskjøp. Har kommet i butikk.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg må nok ha meg en 5D MKII når den kommer i butikken..Jeg lukter impulskjøp. Har kommet i butikk.. Ja, jeg vet godt at det har kommet i butikk, men ikke i butikken der jeg jobber. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 aha..! Hvor finnes 5DII til salgs over disk i kongeriket? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Japan Photo i Fredrikstad har ingen på venteliste nå og forventer å få inn noen kameraer snart. FotoVideo har ventelister. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Kameraet er i hus og jeg har allerede laget en film. Sånn passe fornøyd kan man si. http://vimeo.com/2545233 Endret 16. desember 2008 av Jurgis Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 aha..! Hvor finnes 5DII til salgs over disk i kongeriket? Bor du på østlandet? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 aha..! Hvor finnes 5DII til salgs over disk i kongeriket? Japan Photo i Akersgata (tvers over veien for Akam) fikk inn fem stykker, men da jeg gikk fra jobb i dag var det bare ett eksemplar igjen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Japan Photo i Akersgata (tvers over veien for Akam) fikk inn fem stykker, men da jeg gikk fra jobb i dag var det bare ett eksemplar igjen. Og du hadde en av de med deg hjem ? Tom edit: korrigerte en liten right-shift Endret 16. desember 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Nei, jeg har bestilt mitt eksemplar, men får det ikke før om en måneds tid, tipper jeg. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Så lenge? Japan Photo i Fredrikstad har ikke ventelister. De regna med å få inn kameraer ganske fort. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) aha..! Hvor finnes 5DII til salgs over disk i kongeriket? Bor du på østlandet? Nope, Sandnes. Det er JP både her og i Stavanger, men ingen venteliste er mulig. De trodde (Sandnes) at de fikk inn noen i løpet av uken - time will show :-) Endret 16. desember 2008 av olar0701 Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Stilig video Jørgis! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Takk, men jeg foretrekker Jurgis eller Jørgen, ikke en kombinasjon Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Takk, men jeg foretrekker Jurgis eller Jørgen, ikke en kombinasjon Off course..gikk litt raskt der Jurgis Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Så lenge? Japan Photo i Fredrikstad har ikke ventelister. De regna med å få inn kameraer ganske fort. Ah, men jeg har bestilt annet steds fra. det tar tid, men jeg sparer en del penger på det. Mer kan jeg desverre ikke si, men på den måten får jeg råd til litt ekstra optikk i samme slengen, så da tåler jeg å vente en måned eller to ekstra. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ah, men jeg har bestilt annet steds fra. det tar tid, men jeg sparer en del penger på det. Mer kan jeg desverre ikke si, men på den måten får jeg råd til litt ekstra optikk i samme slengen, så da tåler jeg å vente en måned eller to ekstra.Dessuten har vel Akam en 450D du kan kose deg med i mellomtiden :-D Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Dessuten har vel Akam en 450D du kan kose deg med i mellomtiden :-D Japp, men er ikke HELT det samme, kan du si. Men når jeg skal til Bergen i julen håper jeg på klarvær, for da skal 450D kombineres med mitt nye teleskop. Whee! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå