int20h Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 AMDs suksesskort Radeon HD 4870 blir enda billigere og kan bli årets julegave for mange. Les mer Lenke til kommentar
Smif Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jøss... Husker den gangen toppkort kosta 4 ganger så mye som dette Bra utvikkling! Lenke til kommentar
nerikk Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Egentlig ganske genialt at de gjør dette her :!: Iallfall for meg da som ønsker meg Crossfire Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jøss... Husker den gangen toppkort kosta 4 ganger så mye som dette Bra utvikkling! Nå er ikke HD 4870 toppkortet til ATI da . Det er HD 4870x2 Egentlig ganske genialt at de gjør dette her :!: Iallfall for meg da som ønsker meg Crossfire Blir nok crossfire på meg også . Skal bare først investere i ny TV og harddisker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Sweet! Er eg heldig kan det jo godt mogleg bli CF på neg også. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Bra utvikling med billigere "topp" kort Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Utrolig typisk. Skal vedde på at 4870x2-prisen også synker kraftig, nå som jeg nettopp kjøpte et. ^^ Men heeeey, kanskje jeg kan kjøpe et til? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Utrolig typisk. Skal vedde på at 4870x2-prisen også synker kraftig, nå som jeg nettopp kjøpte et. ^^ Men heeeey, kanskje jeg kan kjøpe et til? Litt bortkastet med to HD 4870X2 i CF siden man sikkert ikke vil få mer enn 10% forbedring til en altfor høy pris. Spar heller pengene til neste generasjons skjermkort . Endret 6. desember 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hehe, blir neppe noe av.. tipper kabinettet mitt ville smeltet, og har mye annet jeg har lyst til å kaste bort penger på først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Supert. Er gla jeg venta med å kjøpe skjermkort. Nå ser det ut til at det blir 4870 i stedet for 4850 =D Way to go ATI, som noen nevnte lengre oppe her. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Litt bortkastet med to HD 4870X2 i CF siden man sikkert ikke vil få mer enn 10% forbedring til en altfor høy pris. Spar heller pengene til neste generasjons skjermkort . I enkelte spill og instillinger er ytelse økningen ganske god. http://www.firingsquad.com/hardware/amd_at...eview/page9.asp Sikter her til Oblivion. Men det er helt klart en løsning for de spesielt interesserte. Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 joa, de som vil ha 24XCFAA istede for 12, da trenger man det siste 4870x2 hehe. jeg syns 12XCFAA er nok! Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Billiger hardware er alltid morro. Men betyr det at hd 4850 og hd 4830 blir billigere da? i såfall kan vi kanjse snart se hd 4850 under 1000 kr? Kan det også hende at AMD har et lite ess i ermet og gjør klar for det? eller at de frykter de nye, krypede kjernene til nVidia? Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Litt irriterende å nettopp ha kjøpt seg HD4850 nå, men likevel positivt at ATi setter ned prisene på HW. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Litt bortkastet med to HD 4870X2 i CF siden man sikkert ikke vil få mer enn 10% forbedring til en altfor høy pris. Spar heller pengene til neste generasjons skjermkort . I enkelte spill og instillinger er ytelse økningen ganske god. http://www.firingsquad.com/hardware/amd_at...eview/page9.asp Sikter her til Oblivion. Men det er helt klart en løsning for de spesielt interesserte. Enig. Synd at driverne ikke kan garantere en minimumsboost uansett spill, som det er nå så er det kun populære titler som får støtte som regel. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kjekt å ha 2 stk 4870x2 ventende på postkontoret nå da Lenke til kommentar
adonay Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 koster de den prisen i norge snart kommer jeg til og kjøpe ett par. Tør ikke vannkjøle 4870x2 kortet mitt igjen siden det blir for dyrt vist dette og ryker . Men ett 4870 er annerledes det tåler lommeboka vist prisen går ned... Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Skal vi ikke holde i mente at det er vel ikke så lenge til neste nanometer inkarnasjon kommer ? Blir vel 40nm på nyåret en gang? Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ved utgangen av forrige kvartal kommanderte Nvidia nær 60 prosent av markedet. Liten skrivefeil, skal vel være kontrollerte. Ellers er det veldig bra at ATI kan sette ned prisen enda mer, håper de har råd til det. Også kommer kanskje nVidia etter. Og kanskje vi får se noe nytt fra ATI/AMD snart:) Og for de som er interresert i litt fordypningsstoff om hvordan HD4870 ble til kan lese The RV770 Story: Documenting ATI's Road to Success, en veldig bra artikkel fra Anandtech. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå