Znoken Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Er det noen som vet hva denne feilmeldingen kommer av....Får den når jeg kjører memtest...Kjøpte nye rambrikker igår men hittill så har de ikke vært mye og skryte av...Har fått blåskjerm flere ganger også....Rambrikkene det gjelder er disse.... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hva slags hovedkort og prosessor har du? Får du feil i Memtest hvis du tester med 1 brikke av gangen? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Hovedkortet er : Asus Q5 Delux og cpu er Q6600.... Har ikke sjekket memtesten med bare 1 brikke men skal gjøre det etter at jeg har laget ferdig pizzaen....;-) Feilmelding kommer opp nesten med engang jeg har testet memtesten forøvrig... Endret 6. desember 2008 av Znoken Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 ok, du kjører Intel basert, da kan vi utelukke at feil beror på 8500 ram-begrensningen som finnes i AMD Athlon cpu Når du etterhvert prøver 1 brikke, så ha de i SLOT 1 Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Ingen av brikkene ville gå skikkelig i memtesten....Satte i de gamle brikkene som er av slaget Mushkin DDR2 4096MB extreme Performance XP2-8000 2x2048MB 1000MHz. (5.5.5.15)..........Har ikke fått noe feilmeldinger når jeg bruker disse så da regner jeg vel med at det må være noe feil med de nye.... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Satt opp spenningen til 2.1V ? Husk også at begge brikkene skal stå i gule sloter (dual channel mode) Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Etter og ha pratet med Netshop support så mente de også at ram brikkene var deffekte...Sender de i retur og regner saken som løst.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå