RasmusKRiis Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Tok dette bildet. Hva synes dere? Svart/ hvitt eller med farger? Endret 6. desember 2008 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fryktelig vanskelig motiv. Motlys og snø gjør at bakgrunnen blir helt mørk og gjemmer alt som er av motier i overgangen mellom snø/bakgrunn. Fotsporene gjør seg i forgrunnen, men jeg liker ikke at de tar en høyresving og forsvinner ut av bildet. De burde egentlig vist vei til noe i bildet. Synes vel egentlig det sort/hvite er best, men jeg får ikke den rette stemningen av noen av de. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Her er et annet utsnitt. Er det bedre en det andre utsnittet Endret 6. desember 2008 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Tja, utsnittet funker kanskje bedre, men du har akkurat de samme problemene ellers. Skal ikke være for bastant nå, men jeg tror ikke dette kommer til å funke med bare en eksponering uansett... Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 enig med bjornast, i tillegg er det nok bedre å endre fargetemperatur enn å gjøre det om til svart/hvitt. Gitt at du fotograferer i raw Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) enig med bjornast, i tillegg er det nok bedre å endre fargetemperatur enn å gjøre det om til svart/hvitt. Gitt at du fotograferer i raw Hva mener du med å endre fargetempraturen? Endret 7. desember 2008 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå