Mr. Zero Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Hei! redigerte innlegget her. begynner rett på: er http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=98703 (det er en HP pavilion tx 2690) en god pc til skole, film, musikk, msn, surfing, fm(football manager)? Endret 6. desember 2008 av Chanji Emnetittel Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Tror egentlig ikke at denne HP'en ville vært noe for deg, i og med at slike tableter egentlig er laget for et mer forretningsrettet publikum. Har selv vært og tittet på den der i en butikk, og skjermen har veldig dårlig oppløsning. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kjøp noe billigere.. Får pc'er som er god for ditt bruk til 5-7 k ! Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Foreløpig er ikke de touchscreen tablet-pc'ene fra Hp så veldig gode. Ville absolutt ikke kjøpt en sånn en enda. Har bestilt meg en dell xps m1530 med T9300, Wuxga skjerm, 500gb hdd 5400rpm,4 gb ram, 8600mgt 256 mb ddr3 ram og 9 cellers batteri. Stilig, god ytelse, lett og ta med seg,god lagringsplass samt god batteritid. Den holder i massevis til FM:p (ja, jeg veit at det er santa rosa og litt eldre skjermkort, men utseende,batteri og 3 års xps support gjorde sitt) Endret 7. desember 2008 av bowardsen Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Unødvendig med så god PC som du har viss du bare skal spille FM (tviler på at du gjør det). Jeg har en 2 år gammel Acer Aspire 5101, (1gb ram, 1.8 ghz prosseor) og den drar FM silkeglatt.. Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hehe, du har rett i det da, men det går an å justeret systemet og få det noen lapper billigere. Mitt kom på 11400,- Kunne droppet 3 års support, men har ikke tid til å måtte sende inn pc'en for flere uker av gangen hvis det skjer noe. Har hatt en multicom kunshan m570 + til 16500K som var totalt overkill for mitt bruk - og egentlig for tung, bråkete og dårlig batteritid til å ta med på skolen. Dernest var det bare feil med den, så jeg ble lei av å måtte sende den inn hele tiden. Dernest har jeg prøvd en xps m1530 med tilsvarende prosessor, ram og harddisk. Den virket nesten mer responsiv en kunshanen - bortsett fra i spill, men du får jo kjørt flere spill på ok settings med ok fps på denne dellen og jeg sparte en del K på det:P Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 oki doki;) da får jeg se på noen andre pc-er da. Har noen noe anbefalinger? vurderte acer-ene som elkjøp har på tilbud nå: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...U=ASPLXAVB0X155 og denne : http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...U=ASPLXAVY0X041 siden jeg ska kjøpe den på butikken så regner jeg med at jeg slipper å sende den rundt:p er de pc-ene ovenfor billige og bra? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ser vell greit ut.. Husk å sjekk elprice.no og.. De har ofte billige Acer'e Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Ser vell greit ut.. Husk å sjekk elprice.no og.. De har ofte billige Acer'e takk! Ellers har noen andre andre tips til mæ? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Drit i touchscreen.. Idiotisk å bruke penger på det no, vent heller 1 år til du får gode maskiner med touchscreen til en grei pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå