H.E.E. Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 HEI ALLE SAMMEN JEG HAR ET ABIT BP6 (GAMMEL MASKIN) KORT OG EN CELERON PROSS NÅR JEG BOOTER SÅ FINNER MASKINA EN WESTERN DIGITAL DISK I HPP366 BIOS MEN NÅR DEN SKAL LASTE WINDOWS SÅ SKJER DET IKKE NOE ? BARE STÅR OG STÅR OG DEN HAR IKKE HENGT SEG HAR SJEKKA FOR IKKE DISKEN NOK STRØM ? OG SELV OM JEG HADDE KOBLA BEGGE CD,ROMMENE PÅ MED STØM SÅ REAGERTE IKKE NOEN AV DEM...? FIKK DEN IN I XP ETTER MANGE TIMER I GÅR BLESH KJEDILIG NÅR DET IKKE VIRKER MHÆ HAR FLASHA BIOSEN MEN DER ER I STUND SIDEN NOEN FORSKLAG? :smile: HILSEN MIZZ Lenke til kommentar
extreme Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Kan virke som om muligens du har en bad sector på hd'en akkurat der hvor den skal begynne å laste. Eller at du har noe virus o.l. i boot sector, eller noe annet mystisk. Har du prøvd harddisken i en anne pc? evnt sett en annen disk som master og formater disken som ikke er helt bra mens den er slave. HK'et ditt er gammelt, ta og flash til nyeste bios også, så er du sikker på at det ikke er noe galt med den. Lenke til kommentar
H.E.E. Skrevet 18. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2002 Har jo flasha og han har ikke virus hardisken er testet funker meget bra i min maskin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå