chberge Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hvordan kan jeg bruke en CSS fil til å style en .htaccess som lister opp alle filene i mappen? Har søkt en del, men har ikke funnet så mye brukenes. Lenke til kommentar
noesIdel Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hva med å lage en egen listup i php? eller asp? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Hvis en listup i PHP gjør samme nytten kan jeg selvfølgelig det, men jeg har ikke nok PHP kompetanse til å lage det selv. Har du noen nyttige linker som kan hjelpe meg på vei? Lenke til kommentar
noesIdel Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Vet du kan overstyre listup til php med htaccess me4n ikke sikker p hvordan. w3schools har forresten noen fine PHP tutorials. W3schools Lenke til kommentar
chberge Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg har funnet en guide nå som har latt meg legge til ikoner og diverse for å gjøre listingen mer fancy i HTACCESS. Det het visst Fancyindexing, men jeg forstår ikke hvor jeg skal legge inn link til CSS filen, eller hvordan jeg kan velge font, størrelse, farger, ingen border på ikonene osv. (Jeg har altså gått vekk fra PHP biten når det gjelder dette) Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Du setter bare på +fancyindexing og linker til to filer: Header (øverst) og footer (nederst). I header-filen kan du legge inn CSS som ved en vanlig nettside. Ta en kikk på min temp-mappe. Bare spør hvis det er noe mer du lurer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå