Gjest Guest_Oppgitt_* Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg er så lei... Så å si hver eneste gang jeg åpner kjeften, om det er for å snakke med én person eller med flere, blir jeg avbrutt. De vet da så aldeles utmerket godt at jeg prater, så hvorfor skal de ikke være høfflige nok til å holde kjeft? Jeg holder da kjeft når de prater! Noen som har et godt råd eller tre til hvordan man klarer å holde ordet uten å måtte mate det inn med teskje at nå er det jeg som snakker? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 http://changingminds.org/techniques/conver...nterrupting.htm Eller, du kan gjøre det enkelt å si: "Hey! Jeg snakker nå!" Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvis dette hadde skjedd meg ofte, og jeg skjønte at det var med overlegg, så hadde jeg fyrt skikkelig tror jeg. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Er det den/de samme personen(e) som gjør dette alltid? Gjelder det bare deg? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Lær deg å stopp slike hersketeknikker. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Når noen snakker i munnen på meg hever jeg bare stemmen litt og fortsetter. Når det er jeg som snakker skal jeg få fullføre setningen. Ellers kan du bare rope "UUUØØPPPP!!" og ikke la dem snakke ferdig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Dette emnet er ikkje av ein så sensitiv art at det er behov for å bruke gjestepost. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg