Ballestikk Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Hei jeg holder på å bygge et pckabinett. Og da jeg skulle lime en vifte fast limte jeg den feil vei. P.g.a er så vant med at viften blåser ut der logoen på vifta er, men det gjore ikke denne viften. Jeg limte med masse lim med limpistol. Jeg tenkte at dette ikke skulle bil noe problem , det er jo bare å snu den tenkte jeg. Men den rikker ikke seg av flekken. Så til spørsmåle er det noen som vet hvordan man kan få fjernet limpistolim fra noe enkelt uten å ødelegge treverket i kabinettet? EDIT: Litt usikker på om jeg har postet denne tråden i feil katogori Endret 22. desember 2008 av Ballestikk Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Hei jeg holder på å bygge et pckabinett. Og da jeg skulle lime en vifte fast limte jeg den feil vei. P.g.a er så vant med at viften blåser ut der logoen på vifta er, men det gjore ikke denne viften. Jeg limte med masse lim med limpistol. Jeg tenkte at dette ikke skulle bil noe problem , det er jo bare å snu den tenkte jeg. Men den rikker ikke seg av flekken. Så til spørsmåle er det noen som vet hvordan man kan få fjernet limpistolim fra noe enkelt uten å ødelegge treverket i kabinettet EDIT: Litt usikker på om jeg har postet denne tråden i feil katogori Her er den feilplaserte posten min samme men feil sted https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0#entry12566085 Endret 22. desember 2008 av Ballestikk Lenke til kommentar
Patience Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Var det noe lim igjen i butikken etter at du hadde limt fast den vifta? He he.. Det du burde gjøre er å gå på med en skikkelig god hårføner og varme opp limet først. Deretter bruker du en uskarp gjenstand til å fjerne/rulle limet av.. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Var det noe lim igjen i butikken etter at du hadde limt fast den vifta? He he.. Det du burde gjøre er å gå på med en skikkelig god hårføner og varme opp limet først. Deretter bruker du en uskarp gjenstand til å fjerne/rulle limet av.. Funka det Lenke til kommentar
Patience Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hyggelig å kunne hjelpe :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå