Jonas2k Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Har en sang jeg som jeg har på iPoden som jeg vil legge i en spilleliste på iTunes slik at den kan med på cd'en jeg skal brenne. Har prøvd å dra over og kopiere, men det funker ikke. Jeg finner sangen heller ingen andre plasser. Noen som vet om det i det hele tatt er noen mulighet for at jeg kan få sangen over i spillelisten? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ikkje noko problem det nei, men du kan ikkje overføre musikk frå iPod til iTunes med iTunes. Du må få fila over på PC-en og så inn i iTunes for å få det brent ut. Det finnes fleire programmer som kan hjelpe deg til å hente musikkfilene frå iPod-den, her er eit par eg har prøvd som fungerer flott: Ephpod MediaMonkey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå