Gå til innhold

8-Bits Nintendo, Verdi?

Jearry

Anbefalte innlegg

Med tungt hjerte må jeg selge min klassiske 8 bits nintendo. Lurer da på hvor mye denne spillpakken er verdt og hvor mye jeg bør ta for den. Hvor er det bra å annonsere? Gjerne kom med forslag!

Det jeg skal sette opp for salg er:

Nintendo konsoll

Saitek Megastick

3 kontrollere

zapper pistol

5 spill: double dragon 3, super mario, world cup, spike ball og ninja turtles

pluss ekstra kortleser port til å ha i reserve.

Hilsen Jearry :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor i allverden vil du selge den? De skarve 3-4 hundrelappene du får er ikke verdt å miste en så klassisk konsoll etter min mening.

Vurderes solgt fordi den aldri brukes.

Bedre at den går til noen som får glede ut av den synes nå jeg da.

Vet at det er mange kjære gamere som sikkert ville blitt glad for en klassiker som denne.

Siden det er juletider har jeg også vurdert å gi det som en presang, men kan jo ikke helt gi denne til farmor heller. :/

Så da vurderer jeg heller å selge den!

Men seriøst, 3-400 kr? Det var litt under forventning. :hmm:

Lenke til kommentar

Så mange som i sin tid kjøpte denne maskinen vil det sannsynligvis gå lang tid før det blir et problem å finne en nedstøvet, men fullt brukbar NES på et eller annet loft. Samlerverdien er altså ikke noe å snakke om annet enn på spillfronten, og de du lister opp er dessverre ikke så sjeldne. Nettauksjon er nok tingen, når det er snakk om så små summer er det ikke noe problem for folk å overby hverandre med et par hundringser når de først har bestemt seg for at de vil ha varen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...