Arthemax Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Intervju og video hos IGN WOW Deadline for at jeg skaffer meg DS: høsten 2009. Det er offisielt. Discuss Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ja, ser sykt bra ut dette. Befester nok engang DS'en som soleklart beste spillplattform denne generasjonen for min del iallefall. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 ser sykt ut.. Men, siden det er fra lageren av Drawn to life er jeg ikke i ekstase. Det var jo også en kjempe god ide, men som feilet ganske stygt, men jeg er absolutt spent på det siden det så jo bra ut! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hmm... skeptisk. Ser for meg at jeg skriver masse ord som de ikke vet hva betyr, eller tingene ikke har den effekten jeg tenkte at den skulle få osv. Men morsomt konsept. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 I intervjuet sa de at de hadde brukt 3 måneder med bare å gå gjennom all slags ordlister og leksikon for å lete opp alle de ordene de kunne finne. Bortsett fra varemerkede ord så skal de visst ha med ca. alle substantiv som finnes på engelsk. I tillegg har de et utfyllende system for å klassifisere hvert ord (om det er levende, om det flyter, om det kan brenne osv.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå