RandiA Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Tack alla för en fin dag! Det var verkligen trevligt. Här är mina bilder (inte för många, hoppas jag). Jag använde inte stativ, men kvällsbilderna blev ändå rätt OK, tycker jag. Det är första gången jag tar kvällsbilder med denna kameran. Takk for sist, Helena, hyggelig at du ble med...håper du møter på flere av treffene. Det var noen nydelige bybilder du har tatt..og det første med båtene var skikkelig stemningsfullt. RandiA Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Bildet mitt med politibilen i, er tatt ved Mercur-senteret kl. 16.12. I kveld kom det i politiloggen følgende: 15.42: En 15 år gammel jente blir tatt i å stjele sminke i en butikk i Merkursenteret. Jenta er utenbys fra og på besøk hos sin tante. Lenke til kommentar
arela Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kunne blitt et scope om du hadde fått med FORBRYTEREN Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Takk fo en fin tur og de hyggelige samtaler, Hilsen, Hagen p.s.: Olympus E-420, Zuiko Digital 14-42, 3,5-5,6 og "Olympia de luxe 135mm(270mm) manuel fokus 1:2.8 Endret 7. desember 2008 av RambaZamba Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Takk for en fin tur og de hyggelige samtaler,Hilsen, Hagen Morsomme bilder, Hagen...kreativt det siste av Torgkona med fin utsikt til juletreet... RandiA Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Takk Randi! Jeg blir gjerne med fler ganger. Ja, det var många fina bilder du har tagit, Hagen! Lenke til kommentar
HegeLH Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Takk for en fin fotodag! Det var såpass kaldt at jeg er glad jeg hadde på Selbuvotter (kjøpt på julemarked på Gran Canaria). Har tatt med noen s/h-bilder, så kanskje dere ikke ser at det er de samme bildene som dere også har tatt... Eh. ;-) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Gjorde seg bra i svart-hvitt også de bildene, Hege...og morsomt du fikk med den dyptgående damelegg-interessen til Martin og Chris :!: RandiA Lenke til kommentar
arela Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Minner om fristen. Prisen er høy..... Bildene som skal være med i MC (Marsipan Cupen) må være lagt inn her senest lørdag 13. des i dette herrens år. Dommer og jury, Tomsi42, vil da peke ut det bildet som gir han best julestemning. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Har juryen kommet til en sluttning? Hmm.. Kindernissen er fakstisk skikkelig god. Håper Tom lot seg kjøpe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Har juryen kommet til en sluttning? Hmm.. Kindernissen er fakstisk skikkelig god. Håper Tom lot seg kjøpe Vært litt masete i helgen; skal prøve å komme til en beslutning i løpet av kvelden. Tom Lenke til kommentar
arela Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hmm.. Kindernissen er fakstisk skikkelig god. Håper Tom lot seg kjøpe Du må ikke si slik, for da kan de hende jeg må kjøpe mange premier etterhvert som de blir fortært Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Da har jeg kommet frem til et valg. Dette var ikke lett, men jeg falt til slutt for dette bildet til RambaZamba: https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=268515 Så det blir RambaZamba som får gleden av å spise nissen. Det stod mellom bildet til og disse tre (de får lov til å se mens RambaZamba fortærer nissen): https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=268171 (trekk for politibil) https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=268103 (litt anonymt, må se etter før man tenker juletre) https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=268338 (det er pluto eller snipp & snapp vi skal se speilbilde av, ikke en paparazzi ) I tillegg var det et bilde som fortjener uhederlig omtale; som det bildet som drepte julestemningen (hadde kanskje hjulpet om dama hadde hatt nisselue på og rødt undertøy (Not!)) : https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=268160 Tom Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Gratulerer til RambaZamba.. Blir du som får gleden av å spandere øl på hele gjengen på julebordet da... Lenke til kommentar
arela Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Gratulerer RambaZamba, og tusen takk tomsi42. Premieutdeling vil finne sted på julebordet om jeg kommer meg dit. Premien har det foreløpig fint, og jeg har ikke måttet kjøpe en bror ennå Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Takker Tom Jeg er selfølgelig ikke helt enig, men man må vel bare bøye seg i støvet om man vil eller ikke Gratulerer RambaZamba Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Takk, hvilken ære! "Kindernissen" skal faa en æreplass i min mage... foreslag for neste runde: best fyrverkeri bildet Vis ses paa Julebord, önsker alle en kjempe god jul og godt nytt aar Hagen (Rambazamba) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå