Ciryaher Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Da vil jeg først og fremst takke for en hyggelig tur rundt om i byen med dere. De fleste er fremdeles opptatt med photowalken, men jeg ble ikke med på siste runden så derfor er jeg ute med bilder før de andre. Se her ja.. De prøver å gå i ett med vanlige folk, men lykkes bare nesten En liten matbit og kaffe på Mormors Stuer ble det også Det ble jo selvølgelig en tur innom JapanPhoto også Endret 6. desember 2008 av Ciryaher Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ser ut som om dere hadde en fin tur selv om været ikke er helt samarbeidsvilig. Tom PS. Selbuvotter er vel knotete å fotografere med ? Tom Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) PS. Selbuvotter er vel knotete å fotografere med ? Hvis det er meg du mener, så jo - det var litt knotete, men det funka mye bedre enn jeg trodde på forhånd. Btw, det er ikke Selbu-votter, det er votter laget av samboeren. Edit: Og forresten, takk for en koselig dag, folkens. Endret 6. desember 2008 av Ratleto Lenke til kommentar
Sille Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Takk for nok et meget hyggelig treff!! Legger ut det første "brubildet".... Saftret hadde julegaveønsket klart... Flere bilder kommer.... Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Neon bilder, fort og gæli.............. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Her er bildene fra meg. Røde nettingstrømper: Fra en salgsbod: Chris med røyk i munnen: Grønne kleshengere: Sille med sitt "nye" mellomformatskamera: Frostbitte Audi-ringer: Endelig sommer! Fra jernbanebrua: Julegate 1. Ikke rukket å fikse HDR enda: Julegate 2, nå med politibil parkert midt i gågata: Snikportrett av Hege: Kameraer på rekke og rad: Snikportrett av Sille: Endret 6. desember 2008 av Ratleto Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kjempehyggelig Foto-treff igjen! Ble ikke kaldt heller....med selbuvotter på. Kommer flere bilder, men alle er i RAW så de må behandles litt..ser Ratleto allerede har fått opp sitt kne, og jeg legger på dette foreløpig som viser hvor Knærgående han ble. :!: RandiA Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Takk for koslig treff som alltid. Ble ikke så mange bildene på meg denne gangen. Legger ut noe selv om jeg er utrolig usikker på fargene på bildene da jeg nettopp har kalibrert skjærmen min. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det var da flott sky-speiling i det siste bildet, Chris... RandiA Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Veldig så populær jeg var å ta bilde av idag da. Lenke til kommentar
arela Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Takk for i dag godtfolk. Jeg har valgt ut noen bilder, men de kommer nok ikke før i morgen. Vil også fortelle historien til . Premien fra forrige treff er brutalt tatt bort ifra oss idag, og nærmest svælget hel. Den ga forbausende lite motstand, så det hele var over fort og smertefritt. Ny premie vil bli til bildekomponisten bak det vår ærede dommer finner å gi han/hun best julestemning. Premien blir trolig et juletre i marsipan. Dommer og jury er ikke oppnevnt på nåværende tidspunkt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Her kommer en del flere før-juls-bilder fra meg: RandiA Lenke til kommentar
arela Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Da kjæm dæm. Ingen av oss benyttet sjansen til en tur på glattisen. > Olav Tryggvason må kjemp mot trafikkskilt. Nedover Nordre gt og så ble vi dratt av magiske krefter mot Munkegt og dagens Nirvana, Japan Foto. >> I kanalen ved jernbanestasjonen lå denne raceren. > Månen, klar og tydelig, dog litt liten gjennom en stakkarslig 50mm. ...og mere fra kanalen Ravnkloa > Julestemning i bygatene (Nordre gt og Thomas Angels gt) > Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Nå fikk jeg minner tilbake sist jeg var der, synd jeg da bare hadde en D70 og lite interesse Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ravnkloa > Sweet! 50/1.2 er soft vidåpen - gir nærmest en soft focus effekt over hele bildet, som jeg syns funket helt strålende! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Sweet! 50/1.2 er soft vidåpen - gir nærmest en soft focus effekt over hele bildet, som jeg syns funket helt strålende! Ja, det var et flott bilde.... RandiA Lenke til kommentar
arela Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Etter en god, men kald dag i Granåsen, begynner jeg å få igjen varmen. Tomsi42 har sagt ja til å peke ut det bildet som gir han den beste julestemningen. Komponisten av dette bildet får da den edle premie i marsipan. Bildene som skal være med i MC (Marsipan Cupen) må være lagt inn her senest lørdag 13. des i dette herrens år. Lenke til kommentar
arela Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Anew: Sweet! 50/1.2 er soft vidåpen - gir nærmest en soft focus effekt over hele bildet, som jeg syns funket helt strålende! Ja, men problemet er vel at en har lett for å overdrive "vid åpen" bruken, men pytt pytt. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Tack alla för en fin dag! Det var verkligen trevligt. En massa flotta bilder har ni tagit också. Det är intressant att se vilka olika perspektiv folk väljer för samma motiv. Här är mina bilder (inte för många, hoppas jag). Jag använde inte stativ, men kvällsbilderna blev ändå rätt OK, tycker jag. Det är första gången jag tar kvällsbilder med denna kameran. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå