Erik B. Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hei. Uten å ha registrert at jeg har kommet borti noe så blir det jeg skriver baklengs. F.eks om jeg skal skrive www.vg.no, så blir det no.vg.www Jeg har gått inn i Innstillinger for språk og region i kontroll panel, men alt er som det skal, noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hahahha! Den har jeg aldri hørt før! Prøv å tilbakestill pcen til før den ble sånn, enklest, fordi da stiller den tilbake innstillinger og slike ting til da den funka. Trykk start, alle programmer, tilbehør, systemverktøy, og system gjennopretning Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Sikkert bare tastaturoppsettet som er endret på. Er det ikke noen språk som leses/skrives fra høyre til venstre? arabisk? Systemgjennoppretting vil også kunne løse dette ja, men da risikerer du å tape endringer gjort i mellomtiden... Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Når man gjenoppretter PCen, blir det som ble lagret på harddisken i det tidsmellomrommet slettet, eller bare innstillingene? Edit: Det er kun i firefox problemet er, er damen som har problemet, så blir litt fram og tilbake. Rett før hun fikk problemet fikk hun meldingen "du har aktivert trege taster", har dette noe å si? Endret 6. desember 2008 av Erik B. Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ingen ting blir sletta, bortsett fra programmer du har innstallert i melliomtiden ja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Dere anbefaler å ta gjenoppretning på en PC, når problemet ligger bare i Firefox?... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Vis problemet kun er i firefox så er nå det første jeg ville prøvd og reinstallert FF. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Fikk ordnet problemet, jeg resatte alle instillinger i firefox. Takk for hjelp likevel. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hender min Firefox gjør det samme. Er bare å starte nettleseren på nytt da, så er det løst. Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Flott! Fant denne som jeg slenger med i fall noen støter på et lignende problem: http://support.mozilla.com/no/kb/Back+and+...rs_and_controls ( Reset toolbars and controls i Firefox ) Endret 6. desember 2008 av The Metal God Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hadde lignende problem i Steam. Restarta bare driten, så ble det greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå