Gårby Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Til alle som har kjennskap til Norton internet security: - Programmet fungerer i og for seg fint. Men en gang jeg slo på maskina så blinka det "røde krysset". "Foreldrekontroll kjører ikke". (Så jeg jeg logget meg inn med nytt brukernavn og passord og satt foreldrekontroll til "tenåring". Hadde valget mellom det og "barn".) Greia er at nå har jeg ikke kun det vanlige "N" ikonet nede på verktøylinja, men også et ikon for "foreldrekontroll". Dette ikonet vil jeg ha bort. Jeg har ikke hatt det tidligere der, og likevel har status for foreldrekontroll vært "ok". Noen som vet hva jeg skal gjøre for å fjerne det ikonet? Takk så mye! Endret 6. desember 2008 av Steves Lenke til kommentar
norbat Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Har du sjekket i innstillingene til programmet om det er mulig å bestemme om man vil ha dette ikonet i systemfeltet? Mulig du kan fjerne det fra msconfig->oppstart (start->kjør, skriv msconfig) Se om det står en oppføring knyttet til dette ikonet Lenke til kommentar
Gårby Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Har du sjekket i innstillingene til programmet om det er mulig å bestemme om man vil ha dette ikonet i systemfeltet? Mulig du kan fjerne det fra msconfig->oppstart (start->kjør, skriv msconfig) Se om det står en oppføring knyttet til dette ikonet Nei, finnes ikke slike innstillinger slik jeg kan se. Har allerede prøvd msconfig, og kunne stoppe foreldrekontroll. Den vil jeg skal være ok. Jeg vil bare ha det som før, slik at foreldrekontroll er ok, men at ikke ikonet for foreldrekontroll vises på verktøylinjen. Endret 6. desember 2008 av Steves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå