Gå til innhold

tony hawk pro skater 4 announced for pc


Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

http://www.neowin.net/comments.php?categor...gamers&id=10063

 

Game publisher Aspyr on Friday let loose one of its best-kept secrets: They'll be publishing Tony Hawk's Pro Skater 4 for the PC. A demo is in the works as is a "super cool" trailer. Screenshots and additional information are available on Aspyr's Tony Hawk's Pro Skater 4 mini-site.

Features:

All new tricks-skitch behind cars, skate on moving objects, and transfer over spines.

 

Play up to 8 player online in all new modes like Goal Attack and Capture the Flag!

 

14 of the World's top pro challenge you to prove your skills.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var søren meg på tide...litt surt at kun konsollene skal ha gleden av dette meget bra spillet. Har for lenge siden kommet 100% gjennom THPS3 (fått Neversoft-zombien/øyet og kommet gjennom med denne). Jeg forventer at det vil bli lagt til en god del nye "features" i forhold til konsollversjonene.

 

Da venter jeg bare på PC-versjonen av Mortal Kombat: Deadly Alliance...

Lenke til kommentar

WOOHOO :woot:

 

Nå er det bare å rote litt rundt og finne den nedstøvete logitech kontrollen og sette seg klar og vente. Spillt gjenno THPS3 et evigtallsganger nå... venta på dette lenge.

 

Bare håpe at spillet ikke tar livet av Willamette'n :-?

Lenke til kommentar

Spillte meg lei på standard-skate/sykkel/snowboard spill sånn rundt THPS 2, jeg kjøpte 3'rn på ps2 og det var bare morsomt i 2 minutter. Alle spillene er helt like, og for meg er det tøv å komme med en ny versjon hvert år og kreve 5-600 spenn for det. Det er for mye melking og for lite kreativt, IMHO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...