cliffme Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Engangsbatterier ftw! Oppladbare er mye stress, man må ta de inn og ut av kontrolleren, inn og ut av en lader og følge med alt slikt. De blir også fortere utladet. Inn og ut? Du vet at du kan lade med USB kabel mens du spiller evnt på en vanlig pc. De blir fortere utladet ja, men det er kjekt med oppladbart batteri. Mitt varer 20-30 timer dersom det er fulladet. Lenke til kommentar
EivindEid Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Hei, jeg har nettopp kjøpt en som ny Xbox 360 Premium(20GB) + 2 kontroller, headset og nettverksadapter for kun 1500kr. For meg er dette sykt billig, og har lett etter et slikt tilbud i mange uker, hva syns du? Skal vi sammeligne litt? Ny Xbox 360 med 60GB HDD : 1500kr. Ny trådløs ekstrakontroll: 300kr. Ny nettverksadapter : 550kr ca. Om det er en ny eller gammel konsoll er samme f*** da du sender den bare inn så får du ny uansett. Så spør du meg har du gjort en veldig god deal, ikke hør på de andre som sier ditt og datt Ja syns selv det var en god deal. Takk for innspillet foressten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå