Gå til innhold

[Løst]Er en Xbox 360 Premium (20GB) m.m. til 1500kr billig?

EivindEid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det å ha lyd og bilde i samme kabel ser ikke jeg på som en fordel. Ok, du har mindre kabler, men hva om man skal ha lyd på en separat enhet?

Vanlig nettverkskabel er jo bedre enn trådløstnettverksadapter, men det kommer jo an på hva du har mulighet til å bruke da.

Lenke til kommentar
Det å ha lyd og bilde i samme kabel ser ikke jeg på som en fordel. Ok, du har mindre kabler, men hva om man skal ha lyd på en separat enhet?

Vanlig nettverkskabel er jo bedre enn trådløstnettverksadapter, men det kommer jo an på hva du har mulighet til å bruke da.

Ja du har et poeng der.

Jeg kommer nok ikke til å bruke kabel med det første, men får se hvordan det utvikler seg ;)

Lenke til kommentar
trådløs er jo dritt uansett, har du muligheten til å strekke en kabel via loft /kjeller så gjør det.

Dritt? Kvifor det?

Eg har gått over til trådlaust etter 1 år med kabel på Xbox-en, merkar null praktisk forskjell. Å få vekk kabelen var kjempegreier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
trådløs er jo dritt uansett, har du muligheten til å strekke en kabel via loft /kjeller så gjør det.

Dritt? Kvifor det?

Eg har gått over til trådlaust etter 1 år med kabel på Xbox-en, merkar null praktisk forskjell. Å få vekk kabelen var kjempegreier.

Vel, man får jo mer delay med trådløst. Det er ihvertfall min opplevelse med trådløst.

Lenke til kommentar

Dritt? Kvifor det?

streame WMV HD 1008p fungerer rimelig dårlig.........

buffrer titt og ofte

Lenke til kommentar

Dritt? Kvifor det?

Ja det spørs hvilket nett man har, en kompis av meg har trådløst, det fungerer helt toppers.

Lenke til kommentar

Dritt? Kvifor det?

Hos meg var det motsatt. Merket lagg når vi var flere enn 4 samtidig og jeg hostet gamet. (Trådløst). Når jeg gikk over til kabel var det intet problem.

Streaming av HD materiale gikk dårlig....

Lenke til kommentar
Ja, det set sjølvsagt sine begrensingar etter bruksområder.

kan jo bare plassere xboxen så nær ruteren som mulig, da skulle det gå greit. Men blir jo ikke noe stor forskjell, bare litt på signalstyrken. ;)

Noen som vet hvorvidt batterilevetiden er på en trådløs kontroll? Har desverre ikke ladere.

som f.eks hvis jeg kaster inn et par duracell batteri, hvor lenge holder de tror dere?

Lenke til kommentar

kan jo bare plassere xboxen så nær ruteren som mulig, da skulle det gå greit. Men blir jo ikke noe stor forskjell, bare litt på signalstyrken. ;)

Noen som vet hvorvidt batterilevetiden er på en trådløs kontroll? Har desverre ikke ladere.

som f.eks hvis jeg kaster inn et par duracell batteri, hvor lenge holder de tror dere?

Tja, 30timer? kanskje en del mer.

Lenke til kommentar

Tja, 30timer? kanskje en del mer.

Takk for svar.

Hadde faktisk trodd de holdt en del lenger da, men jaja :)

Lenke til kommentar
skru av rumble og den holder kanskje i 60 timer?

nice, men Zeph jeg vet hvor jeg kjøper billige batterier, 30 i en pakke, så det å drive å lade vet jeg ikke helt. Har du batterier kan du bare stappe dem inni igjen og fortsette å spille :) men kommer helt sikkert til å kjøpe ladere da.

Lenke til kommentar
Hei, jeg har nettopp kjøpt en som ny Xbox 360 Premium(20GB) + 2 kontroller, headset og nettverksadapter for kun 1500kr. For meg er dette sykt billig, og har lett etter et slikt tilbud i mange uker, hva syns du? :)

Skal vi sammeligne litt?

Ny Xbox 360 med 60GB HDD : 1500kr.

Ny trådløs ekstrakontroll: 300kr.

Ny nettverksadapter : 550kr ca.

Om det er en ny eller gammel konsoll er samme f*** da du sender den bare inn så får du ny uansett.

Så spør du meg har du gjort en veldig god deal, ikke hør på de andre som sier ditt og datt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...