iStephano Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det følger med HD kabler. Men hvis du først har spilt med HDMI og deretter bytter til scart orker du ikke å se scart. HeHe, ok Jeg mener det samme om komponent vs HDMI. Jeg SER stor forskjell og HDMI er mye bedre. Lenke til kommentar
EivindEid Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Benytt deg av komponent kablene som følger med(Grønn,blå og rød) Huske å sette adapteret inn i konsoll på HDTV, og opplev strålende HD-grafikk Takk for "tipset" Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Har du forresten HDTV? Det er jo første kriterie. Å bruke kompositt på ein HDTV er jo som å køyre postbud med Ferrari. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Har du forresten HDTV? Det er jo første kriterie. Å bruke kompositt på ein HDTV er jo som å køyre postbud med Ferrari. Jeg har HD-Tv "37"- tommer. Lenke til kommentar
EivindEid Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Har du forresten HDTV? Det er jo første kriterie. Å bruke kompositt på ein HDTV er jo som å køyre postbud med Ferrari. ja, som kris nevner så har jeg HD Tv, blir det et stygt bilde da eller? jeg huska jeg kobla til den originale xboxen (ikke 360) en gang, bildet så ut til å komme rett fra helvete, for å si det mildt. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Neida, det er jo stor sjanse for at du ikke får RRoD. siden du ikke har fått det allerede. Men hvis du ikke trenger mer enn 20gb HDD og heller ikke HDMI så er det jo et helt greit kjøp. Ja, men ser du stor forskjell på HDMI og ikke HDMI? Jeg har HD-Tv "37"- tommer. Nei, du ser ingen forskjell på component og HDMI (har selv begge deler). Lenke til kommentar
EivindEid Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Neida, det er jo stor sjanse for at du ikke får RRoD. siden du ikke har fått det allerede. Men hvis du ikke trenger mer enn 20gb HDD og heller ikke HDMI så er det jo et helt greit kjøp. Ja, men ser du stor forskjell på HDMI og ikke HDMI? Jeg har HD-Tv "37"- tommer. Nei, du ser ingen forskjell på component og HDMI (har selv begge deler). ingen forskjell altså, det var jo bra:P Takker for svar. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Men med scart derimot.... Da blir det skikkelig ræva! Lenke til kommentar
EivindEid Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Men med scart derimot....Da blir det skikkelig ræva! Ja, jeg glemte meg helt jeg, fyren som selger meg den sa det var component, så det var jo iallfall bra:P Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Nei, du ser ingen forskjell på component og HDMI (har selv begge deler). Kommer veldig ann på TV`en egentlig. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Nei, du ser ingen forskjell på component og HDMI (har selv begge deler). Kommer veldig ann på TV`en egentlig. Så lenge tven din støtter 720p/1080p via component så ser du ingen forskjell. Bare prøv selv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Eg hadde selvfølgelig ikkje uttalt meg om eg ikkje hadde hatt grunnlag for det På min HDTV, er det forskjell mellom HDMI og komponent. Det fannt eg godt ut av etter å ha sittet på ein HDMI boks over lang tid, for og så plutselig måtte gå over til bakcup boksen min med komponent. Kommer nok av at min TV ikkje håndterer analoge signaler like godt. Det betyr dermed ikkje at alle andre skal kunne se forskjell. Endret 7. desember 2008 av Mala Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det er jo to forksjellige boksar, har den andre kun komponent kanskje? Spørsmålet må jo være om det er forskjell på HDMI og komponent på samme boksen. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg trodde også at komponent og HDMI viser tilnærmet nøyaktig samme bildekvalitet. Må nesten ta å dobbelsjekke dette, jeg vil jo ha best mulig grafikk på min Xbox 360.. Har også Full HD-TV, og har 1080p som innstilling på 360, syns at alt ser mer skarpere ut hvis en sammenligner med 720p. Lenke til kommentar
EivindEid Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Nei, du ser ingen forskjell på component og HDMI (har selv begge deler). Kommer veldig ann på TV`en egentlig. Så lenge tven din støtter 720p/1080p via component så ser du ingen forskjell. Bare prøv selv. Ja Tv'en min støtter 1080p, så da skal det vel gå smooth:D Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Jeg trodde også at komponent og HDMI viser tilnærmet nøyaktig samme bildekvalitet. Må nesten ta å dobbelsjekke dette, jeg vil jo ha best mulig grafikk på min Xbox 360.. Har også Full HD-TV, og har 1080p som innstilling på 360, syns at alt ser mer skarpere ut hvis en sammenligner med 720p. ta inn 10 kompiser og ta en random test med 33/33/33 oppløsning 480p/720p/1080p se om de klarer å tippe rett, hvis de klarer mer enn 33% rett blir jeg forundret Endret 7. desember 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kjøpte selv en 20 GB pro hos Komplett. Det var dog uten ekstra kontroll og nettverksadapter. Men med Forza 2 og Viva Pinata. Jeg synes det var et godt tilbud, og det passer meg helt fint. Jeg bryr meg ikke særlig mye om innmaten, bare den klarer å prestere. Hvis du mener du har gjort et godt kjøp, så har du det. Det er jo ikke sikkert du trenger HDMI en gang? Lenke til kommentar
EivindEid Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Kjøpte selv en 20 GB pro hos Komplett. Det var dog uten ekstra kontroll og nettverksadapter. Men med Forza 2 og Viva Pinata. Jeg synes det var et godt tilbud, og det passer meg helt fint. Jeg bryr meg ikke særlig mye om innmaten, bare den klarer å prestere. Hvis du mener du har gjort et godt kjøp, så har du det. Det er jo ikke sikkert du trenger HDMI en gang? Ja, tror/syns selv det er et godt kjøp. Men her er jo noen som påstår at Component ikke har noen stor forskjell ifra HDMI, så jeg stoler på det:) Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kjøpte selv en 20 GB pro hos Komplett. Det var dog uten ekstra kontroll og nettverksadapter. Men med Forza 2 og Viva Pinata. Jeg synes det var et godt tilbud, og det passer meg helt fint. Jeg bryr meg ikke særlig mye om innmaten, bare den klarer å prestere. Hvis du mener du har gjort et godt kjøp, så har du det. Det er jo ikke sikkert du trenger HDMI en gang? Ja, tror/syns selv det er et godt kjøp. Men her er jo noen som påstår at Component ikke har noen stor forskjell ifra HDMI, så jeg stoler på det:) Eneste fordelen er at du får bilde+lyd i en og samme kabel. Lenke til kommentar
EivindEid Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Ja, men da har jo egentlig ingen interesse for HDMI-tilkobling da. Men noen som vet om kabel har noen større effekt en Nettverksadapter når det gjelder Live? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå