Gå til innhold

[Løst]Er en Xbox 360 Premium (20GB) m.m. til 1500kr billig?

EivindEid

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nettopp kjøpt en som ny Xbox 360 Premium(20GB) + 2 kontroller, headset og nettverksadapter for kun 1500kr. For meg er dette sykt billig, og har lett etter et slikt tilbud i mange uker, hva syns du? :)

Ps: den har fortsatt 1 års forsikring igjen.

Endret av TSP
Endret emnetittel til noe mer beskrivende
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For 500kr mer hadde du fått en helt ny X360 med 60gb HDD og to spill. Da hadde du også hatt nyere chipsett = mindre sjanse for RRoD og du hadde også fått HDMI-utgang.

Syns ikke at du var så veldig god pris.

Ehh..da hadde jeg ikke fått nettverksadapter eller en ekstra kontroll som koster til sammen over 1000kr på markedet..Så jo det er et bra tilbud. jeg kan jo vel kjøpe HDMI-utgang da?

Lenke til kommentar
Du kan ikke kjøpe HDMI-utgang, nei. Og de to spillene er ikke verdt så mye mindre enn nettverksadapteret + en kontroll.

Nei, men problemet med det tilbudet du gav meg, er jo at du også må kjøpe en ekstra kontroll og en nettverksadapter! Det hjelper jo ikke med spill da hvis du vil ha en ekstra kontroll og WLAN. Do you get the point? (eller du kan bruke kabel, hvis tilgjengelig).

Lenke til kommentar

Joda, du måtte nok ha kjøpt det utenom, ja. Men jeg ville heller hatt nyere chipsett og HDMI-utgang og da heller ha betalt litt ekstra for en kontroll og nettverksadapter senere.

Og 20gb er også litt lite hvis du skal innstallere spillene på harddisken.

Lenke til kommentar

Om den møter dine behov så er det eit greit kjøp. Personleg ville eg ikkje kjøpt den, men det er fordi eg prioriterer annerledes.

Spela som følger med ein konsoll er heller ikkje alltid så mykje å rope hurra for. Oftast er det spel ein får med som bonus som ein normalt ikkje hadde kjøpt, då er det betre å få med adapter og kontroll til verdi av 1000,-

Lenke til kommentar
Joda, du måtte nok ha kjøpt det utenom, ja. Men jeg ville heller hatt nyere chipsett og HDMI-utgang og da heller ha betalt litt ekstra for en kontroll og nettverksadapter senere.

Og 20gb er også litt lite hvis du skal innstallere spillene på harddisken.

Jeg tenkte det ikke var noen vits i å lagre spillene på harddisken, men det kan jo bli nyttig. Men jeg takler 20 GB, og hadde ikke sett for meg noe større heller så ja, den dekker mine behov Zeph. Men det er ikke alle som får RROD, det er jo bare et fåtall, dessuten det er ofte slik at: Har den ikke fått det innen et år, får du det som oftest ikke:P

Lenke til kommentar
Neida, det er jo stor sjanse for at du ikke får RRoD. siden du ikke har fått det allerede. Men hvis du ikke trenger mer enn 20gb HDD og heller ikke HDMI så er det jo et helt greit kjøp.

Ja, men ser du stor forskjell på HDMI og ikke HDMI?

Jeg har HD-Tv "37"- tommer.

Lenke til kommentar
Neida, det er jo stor sjanse for at du ikke får RRoD. siden du ikke har fått det allerede. Men hvis du ikke trenger mer enn 20gb HDD og heller ikke HDMI så er det jo et helt greit kjøp.

Ja, men ser du stor forskjell på HDMI og ikke HDMI?

Jeg har HD-Tv "37"- tommer.

Hvis du sammenligner SCART tilkoblingen som følger med xboxen og mellom HDMI er den en uhyre stor forskjell på bildekvaliteten.

Lenke til kommentar

Hvis du sammenligner SCART tilkoblingen som følger med xboxen og mellom HDMI er den en uhyre stor forskjell på bildekvaliteten.

JaJa, jeg greier meg fint med SCART-tilkoblingen, er ikke så innmari spesifikk på det.

Jeg har jo spilt med SCART før og syns det var et fint bilde:)

Endret av EivindEid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...